Hoefkatrol..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 19:44

Hallo..

Maandag ben ik dan toch met Navy naar de kliniek geweest, en daaruit bleek dat ze aan beide voorbenen hoefkatrol heeft.
Zijn er meer mensen met paarden die hoefkatrol hebben, en rijden jullie nog gewoon (met spec. beslag) en wat doen jullie niet meer en nog wel??
Ik wil graag in contact komen!!

Groetjes Mandy

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:06


http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:18

Joopje loopt nog prima met zijn 3-tjes (zullen inmiddels wel 4-tjes zijn). Hij is te gek op lopen enzo om het niet te doen. Rustig opbouwen enzo en dan kan er nog een boel hoor!
Hij heeft nu eggbars, maar ik zit er toch over te denken om weer naar Utrecht te gaan en om dan opnieuw foto's te laten maken en te kijken of hij niet beter op ander beslag kan. Maar ja, kost weer centjes he... En al die preparaten enzo, t werkt wel, maar t is ook vrij duur! Maar mijn kreupele os rules, dus die mag blijven!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 21:38

hoi! Rot zeg dat Navy hoefkatrol heeft! het paard van een vriendin van mij heeft ook aan zn 2 voorbenen hoefkatrol maar zij rijdt nog gewoon met 'm en doet echt alles met dat beesje. Het gaat reuze goed en met zn speciale beslag heeft hij nergens last van. Succes! xxx Roos

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 09:33

Ik heb een vriendin met een paard dat ook aan beide voorbenen hoefkatrol heeft. die is beslagen met siliconenpads en egg bars en dat beest liep weer zoals hij nooit eerder gelopen heeft.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 09:41



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Arlette1991, ComscoreBot, Fudge, Iris94, Plonspony, rocky_1995, Sjors050, turtlelito en 166 bezoekers