Huifkartocht (vakantie)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131961
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Huifkartocht (vakantie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-02 20:48

Hoi allemaal !

Mijn vriend en ik willen misschien een huifkartocht in Ierland gaan maken.
Heeft een van jullie dit misschien al eens gedaan ?
Ik ben op zoek naar wat info, o.a. een goed adres om zo'n tocht te boeken (afraders zijn trouwens ook welkom, dan weet ik ook waar we niet moeten zijn Haha! ) en ik zou graag een idee hebben van de prijs.

Alle reacties zijn welkom !


* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 14:13

misschien kun je eens informeren bij de VVV´s daar in Ierland.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 14:45

Mijn vriendin heeft dat gedaan in Ierland. Ze had helemaal geen kennis van paarden maar dat is ook niet nodig. De eerste dag leer je inspannen en uitspannen en dan mag je op pad. De paarden weten de weg en ze een andere kant opsturen is erg moeilijk. (hebben ze gedaan maar toen reden ze verkeerd)

Je staat gewoon met je huifkar op het weiland tussen de paarden. Soms schuren die tegen je huifkar en dan wordt je lekker wakker gemaakt. Je staat trouwens niet altijd op het weiland. Je staat wel tussen de andere huifkar gangers dus dat is wel gezellig.

Verwacht geen luxe want dat zijn de huifkarren helaas niet. Als het regent gaat dat er ook doorheen. gelukkig hadden zij best mooi weer.

Als je wilt dan bel ik haar wel voor het adres. heb haar toch al een jaar niet meer gesproken. Erg he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131961
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-02 22:37

Dank je wel voor jullie reacties !
Goh Heike, als je nog durft Haha! , zou je dan misschien eens het telefoonnummer willen vragen ?
Er is echt geen haast bij hoor, we gaan op z'n vroegst pas volgend jaar.
Dat het er allemaal vrij primitief aan toe zou gaan had ik al verwacht, maar dat is ook wel weer het leuke van zo'n vakantie.
Ook voor m'n vriend, die vindt paarden harstikke leuk, maar rijden durft ie niet; een huifkartocht is dan natuurlijk een leuk alternatief !
Als er nog meer Bokkers zijn met leuke of minder leuke ervaringen, dan hoor ik het graag !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Delaja, Jussem, LauraDB, Marjaxox, ramasso, rover_ en 73 bezoekers