Ik wil graag de horselover/hypo gids hebben, sturen ze die gratis toe, zoals divoza het ook doet??? Ik ken hypo verder niet echt goed, vandaar. en er staat niets over verzendkosten op hun site, vandaar.
Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb. Alles met respect voor mens, dier en natuur.
Tja als het niet op de site staat zal het wel gratis zijn denk je niet .
Maare hij is idd gratis je kan hem zo aanvragen .
Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis tem je angst en hou je dromen niet gevangen adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥
Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb. Alles met respect voor mens, dier en natuur.
hee nemo jij zit toch in zoetermeer ? dan ga je toch naar Divoza lekker dichtbij en nog goedkoper ook hihi.
Maare ik hebnooit problemen met hun had de gids op tijd en ook de spullen. Moest laatst een cap met spoed hebben en idd die hadden ze dus ook. Ach de winkel is een PUINHOOP het is natuurlijk niet voor niets HYPODRAMA.
Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis tem je angst en hou je dromen niet gevangen adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥
Ik heb net de catalogi van zowel Horselover als Divoza besteld. Die van Divoza komt pas eind mei uit... Maar ze sturen hem meteen op. Toch aardige mensjes in Leek!
Nemo, als je daar echt iets besteld hebt, dan ga je daar heus wel achteraan hoor.
Echt vriendelijk zijn ze niet aan de telefoon en van service hebben ze nog nooit gehoord. Ik heb er ooit een singellus besteld. Heb er weken op moeten wachten. Uiteindelijk kwam ik er na 2 maanden achter dat ze die niet meer in hun collectie hadden...
Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten.... Het is maar hoe je het opvat...
Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!
Ik denk dat Hypo weer bezig is aan een nieuwe catalogus en dat het daarom zo lang duurt ....
Als de oude op zijn en de nieuwe in de maak dan kun je aanvragen wat je wilt maarja als ze geen catalogus hebben liggen kunnen ze die niet opsturen ook natuurlijk
zou wel zo vriendelijk zijn om je daarover even te informeren .
ow.. dus de klant moet informeren?! het is toch meestal zo dat de winkel de klant informeert en niet andersom?!! Dus het lijkt me betere service dat Hypodrama dan zelf aangeeft dat de boeken op zijn, dat het ze SPIJT en dat ze zo snel mogelijk de nieuwe op zullen sturen............