vroeg een veulen, krijgen ze daar een hangbuik van?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

vroeg een veulen, krijgen ze daar een hangbuik van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-02 14:36

Ik vind dat Flair een beetje een dikke hangbuik heeft, ze heeft dit al sinds haar 3e jaar en het gaat er echt niet af

kijk maar naar de foto, echt irritant vind ik het dat ik het niet weg krijg.. kan dit nou gekomen zijn omdat ze nog voor haar 3e een veulen heeft gehad?

Afbeelding


germie

Berichten: 25916
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 14:44

vind ik niet echt een hangbuik hoor!!! gewoon doorgaan zo

gwenlover
Berichten: 65
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Amersfoort

ik heb ook een pony met hangbuik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 19:56

hoi
ik heb ook een pony met hangbuik.
Zij is drachtig. de voruge keer had ze un miskraam ik hoop dat het nu wel lukt. dat van jouw pony is geen hangbuik hoor vergeleken met die van mijn pony

doei
-x- mandy Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 21:32

De ene merrie houd gewoon meer buik over na het veulen als de andere. Het is net als met mensen, de ene vrouw is binnen no-time weer op haar oude gewicht, andere vrouwen blijven altijd een buikje houden.

Maar vervelend is het wel. Die van mij heeft ook een (veulen) buik (nog meer dan die van jouw) en daarnaast komt ze ook nog eens van iedere grasspriet aan.
Vooral de opmerkingen "is ze weer drachtig" die zijn irritant Haha!
Maar tips ofzo heb ik niet, rond en laag rijden werd mij geadviseerd daar spannen ze de buikspieren van aan ( Verward ja toch? ), maar ja... dat moet je ook kunnen Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Re: ik heb ook een pony met hangbuik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 01:04

gwenlover schreef:
hoi
ik heb ook een pony met hangbuik.
Zij is drachtig. de voruge keer had ze un miskraam ik hoop dat het nu wel lukt. dat van jouw pony is geen hangbuik hoor vergeleken met die van mijn pony

doei
-x- mandy Haha!


Hai, ik zie dat je nieuw bent op Bokt, dus zal ik je even vertellen dat msn-taal op dit forum niet is toegestaan zoals "un" i.p.v "een" e.d. Snapje wat ik bedoel? Is overigens niet boos bedoeld, maar meer een aanwijzing cq tip.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 10:16

Mijn Kaminka heeft ook voor haar derde jaar een veulen gehad en heeft inderdaad ook altijd een hangbuik gehouden. En net als de paarden van Jantina wordt Kaminka ook nog eens van de lucht dik.

Wel is het zo dat als Kaminka aan het werk is, ze haar buikspieren aanspant en er van die buik niks meer te zien is.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 10:24

Jouw paard heeft echt geen hangbuik hoor. De van mij mocht willen dat ze zo slank was... *LOL*

Je suis Charlie.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 10:47

Flair heeft echt geen hangbuik hoor!

Een pony op mijn vorige manege had ook heel vroeg een veulen gehad. Dat veulen lag toen zegmaar verkeerd, met de beentjes richting de zijkant van de merrie dr buik. Die heeft nu een hele bult daar nog zitten, en het gaat ook niet weg!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-02 12:29

haha nou ik vind het toch echt een hangbuik... Haha! Flair is gewoon een varkentje, ik krijg er echt niks af hoor bij haar..

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 17:49

ik vind het geen hangbuik en het kan volgens mij niet komen door het veulenen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Milow2018, Noni, Pony2024 en 71 bezoekers