Schaafplekje door hoofdstel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Schaafplekje door hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 16:08

Voor Guinness heb ik een nieuw hoofdstel gekocht, en mijns inziens past het goed. Omdat ik Guinness nog maar net heb en omdat ze nog maar net 3 jaar is begin ik rustig aan met haar. Beetje longeren met het hoofdstel aan en meestal daarna wandelen (met hoofdstel en bit dus) om haar aan vreemde dingen en verkeer te laten wennen, onderweg mag ze van mij best lekker grazen, nu zag ik bij het afdoen van het hoofdstel dat ze onder de kaak en onder de kin een schaafplekje gekregen had.

Is het beter haar niet te laten grazen met het hoofdstel om, of zou het hoofdstel toch niet goed passen, hebben jullie ervaring dat een nieuw hoofdstel misschien in het begin nog wat stug is ??

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time


angelique

Berichten: 581
Geregistreerd: 30-05-01
Woonplaats: regio rotterdam

.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 16:33

een bontje erom kan helpen..zowieso hoofdstel soepel houden!
grrroetjes an

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 17:21

Pablo krijgt van een soort neusriemen altijd kale plekjes. De neusriem waar hij plekjes van krijgt is het soort waarvan de gesp van de hoge neusriem netjes is beschermd met een stukje leer eronder. Van het uiteinde van het leer krijgt hij altijd plekjes. Ik moet voor hem dus een neusriem hebben waarvan de gesp bloot ligt. Raar genoeg krijgt hij daar juist geen plekjes van. Zijn moeder kreeg al plekjes als ze maar naar een hoofdstel keek Frusty Die moest echt schapenbontjes achter haar oren, over de bakstukken en onder de kaak want ze kreeg altijd plekjes. We hebben verschillende dure merk hoofdstellebn voor har gekocht maar altijd schuurde er wel iets. En syntetische bontjes hielpen niet genoeg. Totdat we een keer een heel goedkoop hoofdstel kochten, eigenlijk om te longeren en wonder boven wonder kreeg ze hier geen plekjes van en heeft het hoofdstel het 5 jaar volgehouden.
Maar goed aan dit antwoord heb je niet zoveel *LOL* .
Als ik jou was zou ik er eerst eens een tijdje een bontje omdoen en je hoofdstel regelmatig invetten.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 17:22

Ja zo`n bondje.
Altijd makkelijk!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 17:25

Goed invetten en het leer soepel houden! Verder de huid waar het schuurt invetten met vaseline ofzo...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: laran, Pomski en 105 bezoekers