Overschrijven paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Overschrijven paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 13:04

Onlangs heb ik een paard gekocht.
Als ik het KWPN-papier op mijn naam wil laten zetten, moet ik eerst lid worden van het KWPN.
Ze is echter ook vorig jaar gechipt. Moet ik het paspoort opsturen om haar over te laten schrijven op mijn naam? Of hoe zit dat eigenlijk?
Wie kan me er wat meer over vertellen wat ik nog moet doen om haar officieel op mijn naam te laten zetten?


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 13:42

Kitty bel gewoon even het KWPN want je kan ook Muz overschrijven zonder lid te worden. Je moet dat er wel duidelijk bij zeggen dat het alleen overschrijven is. Volgens mij moet je voor het paspoort bij het NHS zijn ?.

Ik hoor ook veel verschillende verhalen dus ik zou geen risico nemen en veel geld kwijt zijn.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 13:48

Paardenpaspoort wordt niet overgeschreven.

Alleen het losse afstammingspapier moet je opsturen en dat wordt dan op jouw naam gezet.

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 14:18

Het lidmaatschap van het KWPN is niet zo duur euro 71,- per jaar en entreegeld 5,- (eenmalig) bij dat lidmaatschap zit een abonnement op In de Strengen bij in en die verschijnt 25 x per jaar, zo goedkoop is de hoefslag of Bit niet.!!!!! }> Dus waarom niet ook lid worden van het KWPN.

Gratis af te halen mooie jonge katten

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 15:19

Hanna ik merk aan de meeste mensen dat ze het toch een hoop geld vinden. Vooral omdat ze niet echt geinteresseerd zijn in al die hengsten. En voor dat geld kanje beter ieder jaar het KWPN hensgten boek a 40 euro kopen.

Je moet verplciht lid worden als je je paard wilt overschrijven en dat kost je 71 euro niet echt leuk?. Terwijl misschien het overschrijven niets kost omdat je het jaar erop ook gewoon 71 euro blijft betalen.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 19:03

ik heb het paspoort wel op mijn naam laten zetten...dat moest gewoon hoor..

je moet brief schrijven naar de organisatie(er staat trouwens ook in het paspoort zelf wat je moet doen..)in de brief moet je je gegevens vermelden enzo, en je moet het paspoort meezenden en 12 euro...

dan krijg je het later weer terug(ging bij mij heel snel trouwens)en dan staan jou gegevens erin en een stempel van hun..

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 11:11

Ja bij mijn weten staat het paspoort juist wel op naam van de eigenaar.
De echte eigenaresse van Mistral laat hem nu nl. chippen om hem op haar naam te krijgen, Mistral heeft geen papieren dus die kunnen helemaal niet op naam gezet worden, het paspoort wel.

Groetjes, Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: RoRo44 en 28 bezoekers