prijs Petrie Standard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

prijs Petrie Standard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 11:41

Ik ga deze laars op maat laten maken in Amersfoort
Daar kosten de laarzen 289 euro met maatwerk zit ik op een kleine 350 euro
Ik zat gisteren in de Divoza gids te snuffelen, en daar worden ze voor 45 euro minder aangeboden.
Welke prijzen weten jullie van de Petrie Standard?


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 11:43

Het nadeel van Divoza is dat je ze niet op maat kan laten maken, tenzij je naar Zoetermeer of Leek gaat. Ik zou ze als ik jou was gewoon bij de Ruitersportzaak halen en op maat laten maken, da's veel makkelijker voor als er problemen mee zijn.

Toos paardloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 12:18

Ik heb ze 2 weken geleden gekocht bij Hypo Weert. De Petrie Windsor en die was 229,95 Euro.
Als je een standaar voet en been hebt hebben ze waarschijnlijk ook wel een standaard laars voor je want ze hebben heel erg veel verschillende maten in kuit en hoogte. Neem bij voorkeur wel iemand mee met verstand van laarzen aanmeten, dat is wel zo veilig.

germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 14:05

Maatwerk gaat er wel mee door, ik heb ERG lange onderbenen, en dus apart laten maken, bevalt goed, dus als je niet helemaal in de standaard laars past, echt op maat laten maken!!! Maar pas ook eens equin, of andere merken, er is veel verschil. Die Konigs zijn ook erg mooi, prijs weet ik niet. Cavallo was voor mij te smal.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-02 14:20

Katrien schreef:
Ik heb ze 2 weken geleden gekocht bij Hypo Weert. De Petrie Windsor en die was 229,95 Euro.
Als je een standaar voet en been hebt hebben ze waarschijnlijk ook wel een standaard laars voor je want ze hebben heel erg veel verschillende maten in kuit en hoogte. Neem bij voorkeur wel iemand mee met verstand van laarzen aanmeten, dat is wel zo veilig.


met standard bedoel ik het model
net als dat je windsor en perfect hebt
heet dit model standard, ik pas niet in de standaard maten

randy
Berichten: 12
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-02 21:26

Dit probleem heb ik dus ook, had ik eindelijk genoeg gels gespaard om die goedkoopste petrie's te kopen (toen ongeveer 425 gulden) blijk ik ook niet in de standaard maten te passen, maargoed ik denk dan laat ik die van 425 gulden op maat maken blijkt dat ze dit niet doen moest ik ook meteen een dure petrie uitzoen waardoor de prijs wel erg veel boven mijn budget kwam balen
groetjes randy

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-02 08:37

ik was zowiezo niet van plan om de perfect of windsor te nemen.
Ik wil gewoon goede laarzen hebben , dus ga vaoor de standard
die zijn dus 289 euro, met maat werk 350 Knipoog

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-02 09:04


ORUN instructrice
KNHS jury B/L
FNRS jury F1 t/m F20, vaardigheid - zitcompetitie en A (aangepaste) proeven


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eske_B, fokfanaat, GGFJ, Liaan, M_arjolein, Rainer, xHaithi, Yentaah en 144 bezoekers