probleem?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

probleem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-02 19:14

zoals jullie misschien wel weten had ik bijna een 4jarige Damiro merrie gekocht. Tot de eigenaar lastig ging doen, niet wilde laten keuren, maar wel een contract wilde maken voor het geval ze kreupel werd enz. Zijn contract idee vond ik zo slecht dat ik het (helaas) toch niet door laat gaan. Maar onze staleigenaar/mn instructeur heeft alles geregeld, die eigenaar is zijn sponsor.
Nou is er een ander paard waar ik al es naar was wezen kijken en waar ik misschien toch wel intresse heb. Maar daar komt het punt, denk niet dat die staleigenaar blij is als ik dat paard afzeg en gelijk een box (en er zijn geen lege plekken op het moment) wil reserveren voor die ander.
Opzich is hij niet moelijk en zal hij er normaal geen probleem van maken, maar toch vind ik het moeilijk om dr mee aan te komen bij m.


germie

Berichten: 25916
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 09:56

Je zegt gewon dat je een nog betere match gevonden hebt, niets over dat keuren enz. Gewoon zeggen dat je tohc liever een.... afstammeling wilde.
Niet laten keuren??? dan is het bij mij niet kopen.

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 10:09

nee, dat was dus bij ons ook, oh, mag ze nie gekeurd worden? nou, laat maar. Maar toen stelde die man dat van contract teken voor, dat als ze niet goed bleek te zijn hij hem terugkocht. Met mijn contract was dat goed, maar met zijn contract echt no way. Alleen ondertussen zijn we dus 2weken verder en zijn er een hoop eventuele kopers afgebeld, dus ik vraag me af hoe blij ze nog zijn. Maargoed, denk niet dat die eventuele kopers een paard kopen zonder te laten keuren.
maar ik moet het niet door laten gaan op het keuren, want verder is dat paardje echt super, en het papier van die ander, de bouw van die ander, en de bewegingen van die ander zijn minder, dus dat is nie geloofwaardig Haha! (waarom ik dan die ander wil vraag je je dan af, nou, daar zit een keuringsrapport bij, hij is betaalbaarder enz)

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 10:24

Als ik jou was zou ik gewoon nog lekker doorzoeken naar een paard met wel goede bewegingen, evt. goede papieren die wel gekeurd mag worden.
Dan heb je tenminste datgene wat jij graag wilt: een goed goedgekeurd paard. Waarom zoveel haast?

verania

Berichten: 2061
Geregistreerd: 09-04-02
Woonplaats: Zaltbommel

hallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 10:53

Hoi

Ik zou als ik jou was dit paard niet nemen.
Meestal (uit ervaring van mijzelf) wil het niet mogen keuren zeggen dat er iets mis is.
Anders had hij er echt niet moeilijk over gedaan.
Ik sprak altijd af als het paard is goedgekeurd dan betaal ik en als het afgekeurd is betalen hun.
Ik heb na lang zoeken ook iemand gevonden die dit deed.
Ik heb anders wel een adresje voor je!
Maar goed veel succes ermee.

groetjes

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

paard kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 22:08

je kunt toch gewoon zeggen dat dat andere paard beter bij je past of lekkerder rijd. of je denkt dat de combinatie van jullie tweeen beter zal klikken.
verzin eens wat, er zijn zoveel redenen waarom het ene paard wel bij je past en de ander niet.

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carin0903, Rainer, Rytm en 109 bezoekers