Verzekering

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-02 22:48

Ik wilde even weten of jullie je paard verzekert hebben en zoja, bij welke verzekering en waartegen!!!! ik hoor het graag!!


Marlies
Berichten: 65
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 11:33

Ik heb mijn paard verzekerd bij Interpolis. Ik heb onlangs alle verzekeringen nageplozen en Interpolis is het goedkoopst qua premie en keert het meeste uit bij ongeval, dood etc. Daarnaast zijn een gedeelte van de ziektekosten verzekerd bij afsluiting van een gewone verzekering, zonder extra kosten. Ze hebben een eigen internetsite waar beknopt de informatie over de verschillende verzekeringen wordt gegeven: www.interpolis.nl

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 11:39

amev hippo. nooit problemen mee gehad, goeie service ook, fijn contact persoon. ik vind niet dat ik te veel betaal in vergelijking met de andere maatschappijen.

Amor Vincit Omnia

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 12:13

pas wel op met verzekeringen want sommige verzekeringen pakken je paard van je af als er iets gebeurd. Dan 'knappen' ze de paarden ff op om vervolgens door te verkopen. Of ze sturen ze naar italie voor de slacht.
Ik zou heel goed navragen bij de verzekering voor de voorwaardes enz. Er zijn verzekeringen die jouw het lot van jouw eigen paard laten kiezen, maar er zijn ook verzekering die je paard gewoon ophalen en geld op je rekening storten.

http://www.depaardenverzorger.nl
Voor al uw Paardenverzorgingsartikelen!
NU! Gratis kado bij elke bestelling! Geldt to 23 December 2019

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 12:38

Ja, of dat ze bij chronische koliek ´eisen´ dat je je paard in Utrecht laat opereren! Bij zo´n operatie heb je 50% kans dat ze eruit komen. Mijn paard is nu 18, heb d´r bewust dus niet verzekerd, wil er niet aan denken dat d´r laatste rit met de trailer die naar Utrecht zal zijn. Wil zelf dan de keuze hebben om d´r op een mooie manier wanneer we er zelf klaar voor zijn in te slapen en dus niet dat de verzekering het indirect bepaald.

Bij een jonger paard zou ik btw wel een verzekering afsluiten hoor, maar dan vn voor ziektekosten enzo. Maar Nikita heb ik dus niet verzekerd. Dit ook omdat ik d´r al vier jaar kende voor ik d´r kocht en nu heeft ze vorige week voor het eerst in zes jaar een DA nodig gehad.

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 16:58

Ik heb mijn paard verzekerd bij de Eerste Friesche Onderlinge (http://www.efo.nl) ik heb hem tegen a-tarief verzekerd + brand en hemelvuur + uitgebreide (had eerst beperkte geschreven) ziektekosten. Voor hetgeen wat onder het a-tarief valt (dood, en ongevallen enzo) moet je even op de website kijken.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _joy_c_, GrapeshotBot, IASCrawler, karinmanon, lovelance, Mallow, mvdende en 150 bezoekers