Kunnen paarden dromen?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Kunnen paarden dromen?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-02 18:15

Beetje vreemde vraag, maar ik kwam er op omdat ik gister bij mijn pony in de box zat en ze ging liggen, een paar minuten later besloot ze dat liggen alleen niet genoeg was en ging ze slapen. Toen ze helemaal was weg gedommeld ging ze vreemde geluiden maken en haar oren plat leggen en proberen te trappen met haar achterbeen, wat niet lukte want daat lag ze op. Koe Maar goed als ze niet slaapt is ze ook een dikke kleir tegenover ander ponies en paarden, die jaagt ze bijvoorbeeld zo voor de lol even op als ze vind dat ze te lang stilstaan ofzo, dan gaat ze een beetje sjago kijken en trappen, niet raak, maar wel uithalen. Dus ik dacht misschien droomt ze wel dat ze een van die paarden weer aan t opjagen is ofzo. En even later was ze weer helemaal vrolijk met haar oortjes voorover en lief kijken Lovers , met haar ogen dicht *LOL* !
Maar goed, denken jullie dat paarden kunnen dromen of is dat onzin en wat is dan de verklaring voor haar 'slaap gedrag'???

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

ja hoor!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 18:20

Ja, ik denk het wel, honden dromen toch ook, dus denk dat bijna alle dieren wel kunnen dromen.

Waar zullen ze over dromen ??? Tja, who knows ???

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 18:30

misschien dromen manegepony's wel over hoe ze het beste ruitertjes eraf kunnen gooien Haha! nouja beetje offtoppic maar ik zou niet weten of pony's dromen Verward

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 20:40

Ik denk het wel. Maar ik vraag me wel af waarover ze zouden dromen?
Eten? Knipoog