Redelijke prijs?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
NiNjA

Berichten: 150
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Haren / Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-02 21:06

Bedankt voor jullie reacties, in ieder antwoord zie ik wel dingen waar ik het mee eens ben.
We zullen niets overhaast doen. Knipoog
groetjes, Ria S.

Beter 1 haflinger in de hand dan tien op de vlucht!


Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 23:49

In prijzen ben ik niet zo thuis, maar ik zou ook niet gaan kijken voor een Fjord of Haflinger. Buiten dat deze vaak erg breed zijn voor een kind, hebben de meesten een flink eigenwijs karakter (zoals je zelf ook wel weet).
Is een Dartmoor niks? Hoor ik veel positieve dingen over. Een pony van een jaar of 10, 12 lijkt me een mooie leeftijd, iets ouder kan ook.

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Geen jonge pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 11:53

hoi,

Allereerst leuk dat je je dochter een pony wilt geven, de droom van veel meisjes. Kijk alleen goed naar de leeftijd van de pony. Ook wij hebben de fout gemaakt om een te jonge pony te kopen. Gevolg een totaal onhandelbare pony, voor onze dochter dan, veel verdriet en niet helemaal onbelangrijk het heeft veel geld gekost. We hebben haar weer moeten verkopen en wachten nu tot onze dochter ouder is en dan een pony van minstens 10 ofzo.
Over rassen kan ik weinig vertellen alleen dat wij steeds te horen kregen dat die A welchjes leuke kinderpony's zouden zijn, later hoorden we weer van niet. Meningen verschillen.

Heel veel succes met het zoeken en de groetjes aan je dochter.

Een hoefje van Gamble

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 14:57

Lisette"]
[quote="Anna-Jelly schreef:
ik zou een wat oudere ervaren pony nemen, fjordjes en hafjes zijn over het algemeen vrij rustige ponies.

suc6 met het zoeken


Rustig misschien maar makkelijk echt niet!
[/quote]

nee oke, maar ik zeg neit dat het kinder ponies zijn of zoiets ik zeg dat ze vrij rustig zijn.
Nou zeg ik dat misschien verkeerd hiero in dit topic.

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 bezoekers