Hoeveel vragen aan bijrijdster?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Miem

Berichten: 104
Geregistreerd: 07-04-05
Woonplaats: Walcheren

Re: Hoeveel vragen aan bijrijdster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:19

Ik had een tijdje geleden een aanbod om 3 dagen op een paard te gaan rijden daar zou ik dan 40 euro per maand voor betalen. Ik kon met het paard alleen op buitenrit (wat ik liefst doe *LOL*.

Ik vond dat een mooi bedrag, als ik eens per week les neem ben ik dat bedrag ook per maand kwijt dus ik vond dit voor 3 dagen rijden mooi.

Helaas lukte het toen niet om 3 dagen te gaan (ivm oppas) Boos! en twee dagen ging niet, ben dus nog steeds op zoek....

Jaaa eindelijk een verzorgpaard!!!`


Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: Hoeveel vragen aan bijrijdster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:39

1/3 van het stalgeld Knipoog

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

Schatjes

Berichten: 555
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Maasbracht

Re: Hoeveel vragen aan bijrijdster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 19:39

Rytir schreef:
Misschhien kan je €20,- per dag in de week vragen? Dus als ze twee dagen in de week komt €40,-. Duurder zou ik het niet maken, een kleine investering van de bijrijder kan naar mijn inziens geen kwaad.

Vind ik veel te veel. op een manege rijden is hier nog goedkoper. Een vast maandbedrag lijkt mij veel fijner. Op de manege maken we ook buitenritten, en in de winter in de binnenbak. Ik rij zelf niet meer op een manege.

http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=26811 Foto's van mijn schatjes Madusha en Arinka www.dravers.nl. Dravers zijn de beste

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Re: Hoeveel vragen aan bijrijdster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 19:40

20,- per keer om te rijden, zo duur is een les nog niet eens!!!

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

Schatjes

Berichten: 555
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Maasbracht

Re: Hoeveel vragen aan bijrijdster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 19:43

Mexx schreef:
Rytir schreef:
Misschhien kan je €20,- per dag in de week vragen? Dus als ze twee dagen in de week komt €40,-. Duurder zou ik het niet maken, een kleine investering van de bijrijder kan naar mijn inziens geen kwaad.


Kleine investering??? Dat is 173 euro in de maand!!!! Dat vind ik echt belachelijk veel Afbeelding Ik zou absoluut niet meer dan 50 euro in de maand vragen, als ze 2x per week mag rijden.


Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat is veel te veel. Op een manege rijden is nog goedkoper hier. Je maakt dan zelfs buitenritten met de paarden en als het slecht weer is rijden ze in de binnen bak. Ik rij zelf niet meer op een manege

http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=26811 Foto's van mijn schatjes Madusha en Arinka www.dravers.nl. Dravers zijn de beste

Schatjes

Berichten: 555
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Maasbracht

Re: Hoeveel vragen aan bijrijdster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 19:47

Rytir schreef:
Ik bedoelde het inderdaad zoals Loesjuh het beschrijf, t wordt anders wel heel erg duur Haha!


Haha, okey sorry dat ik het verkeerd opvatte. Misschien de volgende keer iets duidelijker schrijven Knipoog. Haha!

http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=26811 Foto's van mijn schatjes Madusha en Arinka www.dravers.nl. Dravers zijn de beste


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 132 bezoekers