wat vinden jullie van ANKY kleding?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kilancatje
Berichten: 360
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 00:36

Ja ik vind het allemaal echt super leuk en mooi aleen een beeeetje te duur maar mischien als ik weer ene beetje geld heb ga ik zeker zo'n rijbroek halen op een jas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 10:56

Ik vind het vreselijk mooi spul en de kwaliteit is ook echt fantastisch. Maar idd die prijzen staan me niet zo aan. Al moet ik er wel bij vermelden dat de prijzen in dezlefde kategorie vallen als de spullen van Pikeur en Mountain Horse.

Ik geef ook niet zo makkelijk geld uit aan spullen voor mezelf. Ik koop veel liever een deken voor mijn paard dan dat ik me in een ANKY jas van meer dan 600 piek hijs. Maar mocht ik eens een beetje te veel geld hebben [oudejaarsloterij Knipoog ] dan takteer ik mezelf op wat moois van ANKY

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 14:44

Ik heb bij mijn laaste rijbroeken-jacht ook de Anky broeken gepast. Ik wilde het eerst niet omdat ze zo verschrikkelijk duur zijn. Maar ook deze pasten (gelukkig) niet. Ze vallen gewoon vrij groot. ik vond de stof wel erg fijn aanvoelen.
Uiteindelijk kwam ik bij de eurostar kindermaten uit, ideaal voor mijn portemonee.

Ik heb nog even zitten twijfelen over een Anky jasjes, maar ook daarwas van Eurostar een goed alternatief, en 200 gulden goedkoper...

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 15:05

Duur!

Maar wel heel mooi, vooral de kleuren. Lekker warm en van fijne stof. Maar echt vreselijk duur, je betaalt ook al een hoop extra voor de naam.. Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 15:14

nou prima. voor die helft van de spulletjes heb ik ook hard gewerkt hoor!

maar ik denk ook dat de spulletjes zo duur zijn om ze een beetje exclusief te houden.

groetjes [naam]

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 16:50

heb nog nooit iets van anky gekocht het zal allemaal bestwel goed spul zijn, maar het kost een berg geld, besteeds ik liever aan andere dingen en no way dat ik met een anky merkje wil lopen...

Redgold

Berichten: 181
Geregistreerd: 19-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 17:07

Het is dure kleding, dat heeft meer met het materiaal te maken dan met de naam.
Gore, windstopper en coolmax is duur.
Check maar eens bij een outdoorsportzaak.
Een t'shirt van coolmax materiaal (het zgn. dry fit) is ook zeker fl. 75,00 een jack van gore windstopper betaal je ook bijna fl. 400,00. in vergelijking met de windstoppers van het Anky merk is dat zelfs duurder.

Ik rij altijd buiten, ben op zoek gegaan naar een goede jas, dat is geen overbodige luxe heb ik gemerkt.

Ik ben op een windstopper van Anky uitgekomen. Heerlijk warm, winddicht, waterafstotend en ademend. Omdat mijn jas "ademt" ben ik niet zo vreselijk bezweet en koel dan ook niet af als ik na het rijden mijn paardje verzorg. Dat is voor mij belangrijk.

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 16:21

ik heb een Anky dres-zadel echt onwijs duur maar zat wel lekker maar naar een paar maanden kwamen er al gaten moet je een kijken naar de prijs zo HEEEE ik ben niet gek hoor het is duur!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 16:50

Die high-tech materialen zijn absoluut top, veel beter dan de standaard katoentjes, maar ik vind de prijs wel een beetje overtrokken. Kwaliteit mag best wat kosten, ik hoef echt niet voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, maar dan moet de verhouding tussen prijs en kwaliteit ook in orde zijn en die ligt bij Anky toch wat scheef vind ik.

Om de favoriet van Prima Knipoog , Pagony maar eens te noemen: Het is baggerspul, maar je betaalt ook niet de hoofdprijs, dus de verhouding tussen prijs en kwaliteit is wel ok. Wil je beter spul, moet je meer betalen.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 17:08

ik heb zelf een broek van anky en die winddichte sweater,de broek zit prima alleen begon al na 3 wasbeurten te hoe noem je dat van die bolletjes op mijn bovenbenen verderheb ik de sweater nu 2 jaar en nog helemaal goed en lekker warm de stoffen zijn herlijk alleen blijft mmijn hond haar haar erin in steken dus ziet er niet super uit,wel erg duur was bij elkaar iets van 700 gulden kwijt,gelukkig was het voor mijn verjaardag! Haha!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 19:42

Ik heb ook een Anky rijbroek en ik heb hem gekocht omdat hij gewoon heel fijn zit. Daarvoor had ik Pikeur en die zit en staat Tong uitsteken een stuk minder en hij is bijna net zo duur (330 gulden). Wel was het zo dat er meteen naadjes losgingen bij de Anky en dat mag natuurlijk niet!!! Mijn oma heeft ze even vastgezet en nu bevalt hij prima, ik vind het model gewoon erg mooi en je zweet er niet in.
Die shirtjes zou ik niet snel kopen, die zijn wel heel erg duur en ook niet zo bijzonder volgens mij....

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 20:05

Ik vind het zo'n onzin om bakken met geld neer te leggen voor rijkleding.

Persoonlijk investeer ik liever in een goed kwaliteit hoofdstel, bit, schoeisel, ed. dan in een leuk truitje, merkbroekje, etc.

Ik rij vast en zeker net zo lekker in mijn oude trui en broek dan in zo'n aerodynamisch-anky-space-shirt. Ik hou wel van dat ambachtelijke.

Als ik met mijn paard train, loop ik geen modeshow... Maar ok, ik ben een vent natuurlijk...

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 20:07

ik heb een bodywarmer van haar merk echt super!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 20:56

Ik vind het 1 veel te duur en 2 ga ik met Manuel mee, mijn gewone truien doen ook goed dienst Haha! Alleen ff goed wassen naderhand. De broeken van Anky zitten mij trouwens niet, die van Pikeur wel Haha!

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 20:59

Ik vind het ontzettend duur en bij mij doen mn auwe truien en normale paardrijbroeken ook fantastisch dienst dus houd ik het daar lekker bij Haha!

quintygirl

Berichten: 214
Geregistreerd: 23-02-02

Re: wat vinden jullie van ANKY kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 21:01

vonneke schreef:
ik heb zelf nu een aantal dingetjes van ANKY gekocht en ik ben er zeer NU zeer over te spreken. Mijn eerste rijbroek was van slechte kwaliteit maar de 2de die ik heb gekregen is wel super!! heb nu ook een jas, sweater en ondertruitje en het is allemaal super lekker spulletje!! het is heerlijk warm en niet te heet.

ik wil graag jullie ervaringen.

groetjes yvonne

ik kan soms gratis dingen van anky krijgen leuk he?
Laatst bijgewerkt door quintygirl op 04-05-02 21:14, in het totaal 2 keer bewerkt

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Re: wat vinden jullie van ANKY kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 21:09

Citaat:
ik kan gratis dingen van anky krijgen leuk he?


Geweldig, maar wat hebben wij hieraan? Of ga je ons allemaal met een anky-shirt verwennen?

Sla mij dan maar over trouwens.

quintygirl

Berichten: 214
Geregistreerd: 23-02-02

Re: wat vinden jullie van ANKY kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 21:11

SuperPepeijn schreef:
Citaat:
ik kan gratis dingen van anky krijgen leuk he?


Geweldig, maar wat hebben wij hieraan? Of ga je ons allemaal met een anky-shirt verwennen?

Sla mij dan maar over trouwens.

waarom zou ik jou dan over moetem slaan??

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Re: wat vinden jullie van ANKY kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 21:13

quintygirl schreef:
Sla mij dan maar over trouwens.

waarom zou ik jou dan over moetem slaan??


Nou ewww... ik zie me al in zo'n fluoriserend geel groen blauw shirt rijden...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 21:18

Oh maak me gek Maan! Party!!

quintygirl

Berichten: 214
Geregistreerd: 23-02-02

Re: wat vinden jullie van ANKY kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 21:25

SuperPepeijn"]
[quote="quintygirl schreef:
Sla mij dan maar over trouwens.

waarom zou ik jou dan over moetem slaan??


Nou ewww... ik zie me al in zo'n fluoriserend geel groen blauw shirt rijden...
[/quote]
ik hoef zelf zo`n t-shirt ook niet hoor het is wel leuk maar een beetje kisterig ik heb het dus over de rij kleding(broeken,jassen,truien enzo)

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 13:11

Ik heb een bodywarmer van Anky, ik draag het haast nooit, zit niet echt lekker en ik vind hem vrij groot, ook al ben ik niet de lichste en ook nog eens zwanger. Echt jammer!!! Verder vind ik veel spullen wel erg mooi!!!

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 13:20

ben het helemaal met je eens maan, maar 1. niet alle anky kleren zijn fluoricerend!!!! en 2 als je de hele dag in je rijbroek en kleding loopt moet je gewoon goeie kwaliteit hebben anders ben je er zo doorheen ik zweer bijde anky rijbroeken s`winters lekker warm zomers koel en je zweet er nooit in en natuurlijk is dat spul duur maar dat haal je er dubbel en dwars uit nooit meer een ander merk rijbroek!!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 14:52

Ik vindt Anky ook best wel duur eigenlijk..
Ik heb deze winter een onwijs mooie jas van Pikeur gekocht (pilotenjas modelletje) en die zit als gegoten..als je hem in het wasmachine steekt kreukt ie niet en hij is zo droog.
Die broeken van Pikeur zijn ook goed, en heb onlangs in de solden nog een Cavallo rijbroek gekocht voor een prikkie die ook van een stof is gemaakt die zo droog is...wat mij betreft geen Anky al mag het dan nog zo goed zijn..ik wacht wel tot een uitverkoop Haha! maar nou geef ik het er niet aan.(ik koop liever een nieuw sjabrakje voor m'n pony ofzo en een goedkopere rijbroek voor mezelf, pikeur hoeft echt niet zo duur te zijn..of heb ik gewoon het geluk dat ik nog in de kinderkleding pas Verward) Haha!