ruiterpaspoort FNRS

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pol013

Berichten: 8990
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

ruiterpaspoort FNRS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-05 18:05

Is hier iemand die het ruiterpaspoort van de FNRS heeft. Wat vinden jullie hiervan? Wat zijn de voor- en nadelen en wat er er juist wel of niet leuk aan?

Ben erg benieuwd naar hoe de mensen denken over dit vrij nieuwe initiatief. Hoor graag jullie ervaringen


cijsalover
Berichten: 3368
Geregistreerd: 03-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 14:42

heej
ja ik heb het ruiterpaspoort FNRS.
ik weet nog niet hoe het is! ikheb hem net

waar rij jij en in welke provincie ligt oosterhout?

meer weet ik er niet over hoor!

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 14:50

Ik heb een ruiterpaspoort van de FNRS. Ik heb de f6 2maal gereden maar tot nu toe heb ik dat ding nog niet nodig gehad. Ik ben 1 keer bij een andere manege wezen rijden die ook bij de Fnrs aangesloten is maar ze vroegen er niet naar. Ik had wel verteld dat ik F proefjes had gereden. De proeven zelf vind ik (afhankelijk van de jury) meevallen met de moeilijkheid.

Ugene2001

Berichten: 1895
Geregistreerd: 11-11-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:36

Ik heb er ook een maar gebruik hem niet echt meer, misschien als ik ooit ergens ga rijden bij een fnrs manege ofzo? ik heb t/m 1 wp in de f7 gereden en ben daarna gestopt. Vind de proefjes ook niet echt moeilijk ofzo...

Lynn B+18 - L1+13

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 15:43

Nou, ik moet zeggen, heb ze zelf nog niet gereden, maar de proefjes zijn best pittig in elkaar gezet. De figuren volgende elkaar vlot op!

Ik heb hem ook, maar heb eigenlijk alleen nog maar CBR1 gedaan. Ik vind met de proefjes wel goed dat het geregistreerd wordt. Bij vorige maneges deed ik wel mee aan proeven, maar niemand die in de gaten hield wanneer je een niveautje hoger kon of mocht. Als je een punt had gehaald werd dat nergens geregistreerd. Nu wel. Als het goed is moet je je proef in je paspoort laten aantekenen, en is vanzelf duidelijk wanneer je een stapje hoger kunt.

tessie1985

Berichten: 1376
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:34

ik heb ook het fnrs paspoort en ik vind het wel fijn
ik heb tot nu toe helemaal geen nadelen ontdekt
en de proeven vind ik helemaal niet moeilijk want het zijn eigenlijk gewoon b proefjes

23-09-2012 is mijn dochter Thirza geboren!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 147 bezoekers