patroon van uitrijdeken gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

patroon van uitrijdeken gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-01 17:40

Wie heeft er voor mij patronen van uitrijdekens? vind t leuk om m zelf te maken maar kan niet aan een patroon komen. Kan iemand mij helpen??


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 17:42

Heb je er niet een die je na kan tekenen op patroonpapier?

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 18:15

Mmm... inderdaad niet gemakkelijk aan te komen. Ik denk dat je bijna je paard zal moeten meten Verward . In elk geval weet ik dat er 3 naden op de kont zitten (bij een waterdichte toch). Eén in het midden en 2 ernaast (schuin). Maar daaar ben je niet zo veel mee...

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 18:28

Als je er nou gewoon 1tje van iemand leent en die overtrekt.. is denk wel het makkelijkst...
Of een xtje je deken/lap meenmenen naar je pony en dan de maten bepalen.. (heb ook een uitrijdeken van een oude (te kleine) winterdeken gemaakt!)

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 19:27

Er is een boekje in de handel, daar staan allerlei patronen in hoe je paardrijdkleding en spullen zelf kunt maken! Heeft in de BIT gestaan, volgens mij ook te koop bij Mediaboek. Helaas ben ik zelf niet zo'n held op de naaimachine.. Haha!
Wat mijn moeder vroeger deed: Van een oud laken een dummy-model maken en daaraan knippen en stikken totdat het mooi paste, daarna maakte ze het van echte stof...

Maar dat was de vraag niet Lips are sealed

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 15:44

Ik heb het simpeler gedaan. Gewoon een vierkante wollen deken (F2,- uit een Kringloopwinkel Haha! ), gat voor het zadel inknippen, klaar!!! Een hele handige deken.

Je kunt er zelf nog bilriemen aanzetten, zodat de boel blijft liggen. Simpel.

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan

priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-01 18:12

dank jullie wel allemaal! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Arlette1991, ComscoreBot, Fudge, Iris94, Plonspony, rocky_1995, Sjors050, turtlelito en 166 bezoekers