Rabobank Talentenplan...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-01 15:28

Ik vind het Rabobank Talentenplan echt een foute naam... Die jongens en meisjes krijgen van pappie en mammie op vroege leeftijd al een (goede) pony en later wordt deze door een gedeelte weer vervangen door een goed paard. Ik vind niet dat als je al zulke goede paarden en instructeurs kan veroorloven dat je dan een talent bent... Bij een hoop zal het wel zo zijn dat ze familieleden in de paardensport hebben dus krijgen ze alles met de paplepel ingegoten. Als je veel geld hebt ben je volgens het Rabobank Talentenplan een talent... Het blijkt wel weer dat paardensport een elite-sport is. Ik vind het eigenlijk pas knap dat wanneer er iemand een jong paard heeft beleerd tot op hoog niveau en die een hoop zichzelf heeft aangeleerd, dat vind ik pas knap. Eigenlijk zouden ze alle maneges,stalhouderijen en pensionstallen eens langs moeten gaan om de werkelijke talenten eruit te pakken en hun een kans geven, dat is toch veel eerlijker... Niet dan? Schijnheilig

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 15:30

f
Laatst bijgewerkt door janna op 07-04-22 08:12, in het totaal 1 keer bewerkt

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-01 15:33

Oh... die topic had ik nog niet gezien!!

Groetjessss Frusty

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 16:05

Ja dank je Janna, ik wilde er ook net naar gaan verwijzen. Deze gaat daarom ook dicht.