hengst die spontaan loost

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:12

Loolapelooza schreef:
Wees blij!!!
Jouw hengst weet prima weg met zijn hormonen! Haha!

Wat je eraan kan doen? Castreren ...

Heb mijn jaarling hengst ook al betrapt op dit gedrag, slaat hij met z'n snicker tegen z'n buik, op een gegeven moment gaat ie bijna door z'n benen en dan "kwak". *LOL*

Ik ben allang blij, is goed tegen de seksuele frustraties. Haha! (dan hoeft ie zich niet op mij af te reageren *LOL* )



Laatst heeft in een paardenblad gestaan hoevaak hengsten per dag masturberen, ik ben alleen vergeten hoevaak het was Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 07:46

stond er ook bij HOE hengsten masturberen? ik kan me daar weinig bij voorstellen eigenlijk... Haha!

PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 10:22

Whoe hahahaha .....sorry, er kwam ineens beeldmateriaal aan mn ogen voorbij.

StalDiefdijk

Berichten: 1159
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 10:31

Strakke rijbroek aan, Gijsenkim?! Knipoog

Ik heb wel eens een ruin(!) (laat gecastreerd) gezien, die ging buikschuiven in het zand van de paddock tot hij geheel voldaan weer kon opstaan...

En dat kloppen met die slurf op de buik, dat doet mijn hengst ook. Ik heb nog nooit het 'moment sûpreme' meegemaakt, maar vroeg me al wel af waarvoor dat nou goed was. Weer wat geleerd...

Bjarni
Berichten: 2220
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 13:19

Schijnt idd dat hengsten (en ruinen geloof ik ook) een paar keer per dag masturberen, ben ook even vergeten hoe vaak dat nou was.
De shethengstjes bij ons doen het ook regelmatig maar heb er nog nooit daadwerkelijk wat uit zien komen.
Die zijn bij gebrek aan een merrie waar ze iets mee mogen ook maar homo geworden...