Winterdeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Svdh
Berichten: 571
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: Montfoort

Winterdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 14:35

Ik ben van plan een nieuw deken voor mijn paard te kopen zodat hij er 1 voor buiten en 1 voor op stal heeft. maar kan iemand mij vertellen of onderstaand deken een goed deken is?? Hij staat op de site bij Divoza (onder regendekens) het lukte mij niet op het plaatje te kopieren.

Pagony Tiger Outdoor Heavy (bst.nr.: 60064)

waterdicht, ademend
600 D ripstop nylon
370 grams vulling, nylon voering
loopsplitten
getapete naden
extra zware sluitingen, kruissingels
elastische bilriemen, staartflap


TopLadyI

Berichten: 6198
Geregistreerd: 15-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 17:00

volgensmij is dit wel een goede deken.
is die alleen niet wat dun voor een winterdeken?

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 18:10

suziej schreef:
volgensmij is dit wel een goede deken.
is die alleen niet wat dun voor een winterdeken?


deze deken is niet te dun voor een winterdeken, de meeste zijn ook maar 300 gram.
Als het alleen echt heel erg hard gaat vriezen, zou ik er wel een onderdeken bij kopen Lachen
Dit zijn naar mijn weten hele goede dekens

ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 18:35

ik heb deze deken ook maar nadat er flink aan was getrokken door een weidegenootje was ie wel kapot (de staartflap lag eraf en er zat een flinke scheur in). verder is de deken wel goed waterdicht en hij lag mijn pony goed (beter dan de weatherbeeta die ik nu heb). maar als je een echt stevige deken wilt hebben raad ik je wel aan om een deken met meer ribstop te kopen (vanaf 1000D zijn ze wat sterker).

.

Dani2
Berichten: 103
Geregistreerd: 15-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 16:10

300 gram is warm genoeg voor een winterdeken, en anders kun je er beter nog een (zweet) deken onderleggen..

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 14:14

Ik heb de deken ook en op zich vind ik hem wel stevig.Als ik kijk hoe sommige paarden, vorig jaar aan die deken hebben lopen trekken en doen. Het enige nadeel vind ik, de borstsluiting!!!!!!
Let hier op ik heb 2 dekens van Pagony de Medium (vorig najaar gekocht)
en de Heavy (ook vorig najaar gekocht) van beide dekens gaan de borstsluitingen kapot. Doordat het paard loopt, schuurt dat stukje stof tussen de gespen met het gevolg dat ze kapot gaan (ik weet het, een kromme uitleg hoop je dat je het nog snapt Haha! )
Ik heb nu de Weather Beeta gekocht met hals hopen dat die het langer volhouden dan de pagony's. Verder vind ik het prima dekens alleen die borstsluitingen houden het dus niet zo lang.

Orfee haar instagram pagina: Orfee vd Scheldemeersen

Vue
Berichten: 8851
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 14:30

Nimmedor schreef:
deze deken is niet te dun voor een winterdeken, de meeste zijn ook maar 300 gram.
Als het alleen echt heel erg hard gaat vriezen, zou ik er wel een onderdeken bij kopen Lachen
Dit zijn naar mijn weten hele goede dekens


inderdaad Lachen

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 14:35

ben meer tevreden over de hh.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 2 bezoekers