BODYPROTECTOR: 'air-o-wear' of 'john field rombo'

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eowynnie
Berichten: 301
Geregistreerd: 02-03-04

BODYPROTECTOR: 'air-o-wear' of 'john field rombo'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 09:38

Welke zouden jullie kiezen ??

De air-o-wear is te koop bij divoza voor 189 euro
en de john field rombo is te koop bij hypoplaza voor 104 euro

Weet iemand misschien wat er ''beter'' is aan de air-o-wear waarom die duurder is en of dat het echt het extra geld waard is of dat ik net zo goed die john field kan nemen.

Bedankt !!

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 11:00

Ik heb de john field gepast en vond hem echt vrezelijk zitten. Kon me er totaal niet in bewegen. Nu heb ik een air-o-wear zippa gekocht en die zit veel beter, heb er eigelijk helemaal geen last van. Dat is niet die in de divoza staat, dat is de reiver. Een voordeel aan de zippa vond ik dat ze hem ook in dames maten hebben, die wat meer naar het vrouwenlichaam gevormd is.
Ik heb hem bij iemand gekocht die allerlei dingen voor crossen enzo (ook helmen en beenbeschermers enzo) verkoopt. Bij haar is het een stuk goedkoper, de reiver (die uit de divoza) kost bij haar iets van 155 euro. Die van mij koste 196 en die is dus een stuk luxer. Zij rekend voor kleine maten minder dan voor grote maten, daarom is ze goedkoper, tenzij je een hele grote maat heb. De prijs kan voor jouw dus anders zijn.
Ik raad je echt aan een goeie te kopen, want die zitten een stuk beter en dus trek je hem eerder aan. Als je het nummer wil van die vrouw waar ik hem heb gekocht PB dan maar.

eowynnie
Berichten: 301
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 09:40

Ik heb je een pb gestuurt


Verder nog iemand reacties ?