50 kinderen.. hoe kun je ze het beste vermaken?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:28

Huur een springkussen, daar vermaak je die kids ook onwijs mee Knipoog Aangenomen dat je dan wel een budget hebt, want die dingen zijn niet al te goedkoop... v/a 30 a 40 euro voor n dag ofzo. Tenminste, zo duur zijn ze bij het bedrijf waar ik dan n bijbaan heb zeg maar.

Succes met het vermaken Knipoog

yolande

Berichten: 309
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 15:51

Het leuke van zoveel kinderen tegelijk is dat ze zich zelf wel gaan vermaken!

Tuurlijk een paar leuke dingen/spelletjes (koekhappen, zakdoekje leggen, stoelendans enzovoort) goed verdeeld over de te overlappen tijd (begin en eindig ermee) is nodig en handig maar ik zou ze tussentijds lekker met elkaar laten spelen. Zorg dus voor een paar ballen, hoepels en dergelijke eventueel wat papier en kleurtjes voor als het slecht weer wordt. Misschien een voorleesboek voor de kleintjes?

Sterkte Knipoog

Annemiekbram

Berichten: 3529
Geregistreerd: 21-08-04
Woonplaats: Twente!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:09

ponyvoetbal is ook erg leuk!
moet je een grote bal hebben {soort skippybal zonder handvat en iets groter} en dan moeten de pony's de bal vooruit trappen

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 21:20

finn schreef:
zijn die kinder eigenlijk wel gek op paarden .
want iedereen heb het wel over dingen doen met paarden .
maar neem aan dat niet al die 50 kinderen van een manege zijn zoals ik lees.
en doe je die spelletjes thuis of op de manege ??
anders weet ik ook nog wel paar dingen voor als je het ergens anders doet dan op een manege.


Het is in een manege, we hebben dan een manege en oook een restaurant, en vandaar zoveel mensen... en ze komen niet allemaal paardrijden hoor... maar je hebt ook verschillende activiteiten... en nee inderdaad deze kinderen rijden niet allemaal paard... maar noem maar op