Mondoni Jophurs

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Mondoni Jophurs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 18:59

wie heeft de mondoni jophurs ook???
van de divoza???
mijn mountain horsjes waren nl een beetje versleten,en aangezien ik laatst al nieuwe chaps had gekocht heb ik nu ook maar jophurs er bij gehaald Haha!

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+


germie

Berichten: 25882
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 19:12

Ik heb die met een leren bandje achterlangs, welk type dat zo is weet ik niet precies. Ik heb ze niet op het paard aan (zonde, blauwe van suede, hoe hou je die schoon?), maar gewoon. Eenvoudige schoenen zonder al te veel confort, geen topkwaliteit, maar verder leuke dingen. Ik denk wel dat ze redelijk waar zijn voor je geld.

Ik heb van IR jophurs van gewoon zwart leer, deze zitten wel beter, maar waren ook wat duurder. Hier rij ik wel mee paard. Deze kun je gewoon onder de kraan schoonmaken.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 07:30

verder helemaal niemand? Verward Schijnheilig
wat dragen jullie dan onder jullie chaps?

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 07:33

rijschoenen van mountain horse. Ik heb ze wel gehad, vond ze prut, ik kreeg er koude voeten in. Ik eb ze dus weer verkocht. Met deze schoenen ben ik erg tevreden, maar je betaald er wel voor...

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 08:15

ohw Scheve mond tja ik moet ze nog wel ff uitproberen....

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Naomi21

Berichten: 2493
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:41

ik rijd met Dr Martens onder mn chaps, rijdt heerlijk en gaan jaren mee! Lachen

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 10:13

die draag ik gewoon naar school aan!!maar misschien is da wel een optie als ze strax wat meer verslten zijn en mijn jophurs kapot of wat zijn... Haha!
maar ik hoop opsich da ik toch wel ff een tijdje met me jophurs door kan....

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 10:45

Ik had ook die blauwe met riempje. Zaten wel heel lekker, maar de zool was erg gauw afgesleten. Ik heb nu vorige week weer nieuwe gekocht, maar dan de mondoni oxford. Deze zitten ook heerlijk.

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 17:58

is da met leren reepjes op het elastiek????

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 18:07

Zit er ook aan te denken die te kopen met die leren reepjes op t elastiek, moet weer nieuwe schoenen hebben, deze die ik nu heb zijn een beetje afgeragd.. Haha!

Ik ben dus ook wel benieuwd aangezien ik ze niet voor rijden ga gebruiken maar als ik niet op t paard zit Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Isab123 en 51 bezoekers