Hoofdstel laten verkleinen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Hoofdstel laten verkleinen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 12:30

Ik heb een super mooi hoofdstel, dat ik had gekocht voor Azaro.
Maar omdat Azaro werd afgekeurd kan ik het dus niet gebruiken. het is een extra full, maar Armani (mijn paard nu) heeft dus maar een full..
Ik kan in dat hoofdstel wel gaatjes bijknippen maar dan heb ik dus zo'n lang stuk over..
Bv de neusriem. De neusriem zelf kan ik wel gaatjes bijknippen zodat ik hem hoger kan hangen, maar dat stuk dat dan over is(dat flapje), komt nu al (op het laatste gaatje) al aan de neusriem zelf en dat is niet echt mooi

Dus vroeg ik me af of de zadelmaker die overschotten zou eraf kunnen snijden of zou ik beter dat hoofdstel verkopen en een nieuwe kopen Verward
Liever niet want dit hoofdstel heeft me 100 euro gekost en is nog maar een maand gebruikt..


masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:31

Ik zou bvoor de laatste optie gaan. Zonde om er in te gaan snijden en prikken. Een nieuw hoofdstel hoeft niet duur te zijn en dan weet je zeker dat het mooi zal blijven zitten.

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:32

Misschien kun je het wel bij een schoenmaker laten doen, gewoon met je hoofdstel ernaar toe en uitleggen wat je wil. Het kan best zijn dat het heel makkelijk te maken is. Vragen kost niks en verkopen kun je altijd nog Succes ermee!

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

DiantaM
Berichten: 11270
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:33

Ik zou het verkopen.. Zonde van het hoofdstel, en met al die lange dingen is het geen gezicht bij jouw beestje. Er zijn zoveel nieuwe mooie hoofdstellen te koop!!

FunkyMirko

Berichten: 1132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: gentbrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:34

ik zou het verkopen voor een redelijk prijs, en jezelf een nieuw kopen.
Ik denk dat het nooit zo perfect zal kunnen zitten als bij jou ander paard, dus ik raad je aan om een ander te kopen

Een paard zonder ruiter is nog steeds een paard, een ruiter zonder paard is maar een mens!! *LOL*

Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 12:35

Ja maar ik heb niet zo veel geld
En ja niemand gaat er zoveel aan willen geven als ik al iemand vind die een extra full wilt kopen

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:35

Een schoenmaker Haha! heeft Mirk zijn veel te grote hoofdstel heel netjes extra gaatjes bijgeknipt en het te grote gedeelte eraf gesneden! Ziet er super netjes uit!!!!

:){

Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:10

Zou het toch eerder door een zadelmaker laten doen. Gaatjes bijprikken en grote stukken eraf!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lynn_Nikita, pretty en 36 bezoekers