Naam Op Wedstrijd ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Naam Op Wedstrijd ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 19:02

Mijn paard noemt op papier Wouter B... Dus hebben we hem Tigo genoemd.

Als je op wedstrijd gaat (in de B) moet ik dan Tigo opgeven ? Of Wouter B ?? Of moet ik een naam opgeven die met W begint ?? Verward Verward

Help Verdrietig


SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:03

Het makkelijkste is Wouter B, als dat ook in z'n paspoort staat.
Dan geeft het geen verwarring bij de jury e.d

Samo

Berichten: 2114
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Dtc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:07

Het ligt eraan of je paard al eens eerder is uitgebracht, je moet dan geloof die naam gebruiken die hij toen als wedstrijdnaam had, wil je toch een andere naam, moet je betalen (hoeveel dat weet ik niet). Dus als je paard nog nooit is uitgebracht op wedstrijden, kun je zelf een wedstrijdnaam verzinnen.

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:09

Het is maar een naam, en zoals SANEX al zei is het ook handiger voor de jury. Haha!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:10

Ben het met SANEX eens, makkelijkste, en om verwarring te voorkomen, is Wouter B.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:12

Ik ben het ook met SANEX eens Lachen.. Wouter B dus..

Tempus

Berichten: 2288
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Beverlo Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:35

Mijn verzorger heet Charlie, maar eens op wedstrijd stond ik op geschreven als Sir Charles

Igor ♥ Gitan
Rietje +05/10/2009 Rust in vrede meid
[IM] Riet meid ik mis je

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 19:36

Nemen jullie nou ook een onderschrift : Ik ben het met SANEX eens ? Haha!

Sorry, off topic

Equira

Berichten: 1219
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 20:42

Mijn ex-pony heet op papier Luria, maar de vorige eigenaar had haar al op wedstrijden uitgebracht onder Daisy (hoe origineel by the way Haha! ) Ik heb haar toen ook uitgebracht onder de naam Daisy, maar kreeg wel een keer gedonder met een jury. Toen hadden we nog geen paspoorten en op het entingsboekje en meetbriefje stond Luria en op de startkaart Daisy, heeft ze op het entingsboekje en meetbriefje zitten strepen met een benzinestift notabene, en heeft ze er Daisy bij gezet. Ook was er toen 3 jaar geleden iets fout gegaan met de inenting volgens haar. Wat ons en de DA nooit opgevallen was, maar ze moest een nieuwe basisenting hebben. Wel een zeer strenge jury dus.

Ik ben gediskwalificeerd om die enting geloof ik, maar dat van de naam was ze ook echt niet blij mee geloof ik. Heb mijn proefjes dus nog maar voor spek en bonen gereden, was er toch al. En toen gaf ze me ook nog eens 137 punten ofzo, terwijl ik bij de andere jury volgens mij een winstpunt had en het eerst proefje ging beter.

Beetje lang verhaal geworden (nog steeds gefrustreerd Knipoog ), maar wat ik ermee wil zeggen is dat je beter het papier aan kunt houden om dit soort problemen te voorkomen. Als de naam geklopt had, had ze dat entingsfoutje van een aantal jaren geleden ook niet gezien warschijnlijk (ook stom van ons zelf natuurlijk dat we dat niet gezien hadden)

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:02

Op je startkaart staan 2 namen, een sportnaam en een stamboeknaam. Je zou dus bij sportnaam Tigo kunnen zetten en bij stamboeknaam Wouter B.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 08:30

Gewoon de naam kiezen die jij het leukste vindt, je moet bij het aanvragen van je startkaart zelf aangeven welke naam je wil.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lui_ en 125 bezoekers