Probeem met sporen kopen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Probeem met sporen kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 15:26

Ik rijd op mijn stagebedrijf voorlopig nog even zonder spoor (omdat al die sporen daar me niet passen), maar ik zou ze eigenlijk wel moeten hebben omdat het paardje heel moeilijk doorkomt op alleen kuithulpen. De eigenaresse van stal (en van het paardje) heeft me stompe sporen (25/30mm) aangeraden.

Aleen nu is het probleem dat ik laarzen mt. 45 heb. Damessporen passen er net omheen, maar het is krapaan. Herensporen zijn onwijs moeilijk te vinden, maar op Divoza staan toevallig simpele RVS spoortjes zonder enige maataanduiding.

Hoe zit dat nou met het verschil tussen dames/herensporen en sporen zonder maataanduiding?

[Edit] Ik zit niet te wachten op commentaar dat ik sporen niet nodig heb. Ik rijd met een heel rustig been en gebruik ze ook alleen wanneer het het nodig is.

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been


miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 16:11

Kan je niet bij de ruitersportzaak langsgaan en gewoon de grootste uitzoeken? Of desnoods naar de divoza bellen om te vragen naar de maat?

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 16:15

Uiteraard kan ik dat wel, maar ik ben liever lui dan moe. Vandaar dat ik het eerst aan de Bokkers vraag Knipoog

Bij Divoza bestel ik ze niet, veeelste veel verzendkosten.

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

germie

Berichten: 25862
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 16:27

Herensporen kopen, die van HS zijn er allemaal in herenuitvoering. Dit wordt al aangeraden vanaf maat 42. Gewoon even langsgaan in een ruitersportzaak.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 17:38

Zou gewoon een ruitersportzaak bij jou in de buurt bellen en vragen of ze ze hebben. In Rotterdam zie ik ze altijd gewoon liggen, dus zou toch geen probleem moeten zijn...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, LDRD, masyo en 21 bezoekers