presentje voor eigenaar paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

presentje voor eigenaar paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 19:26

ik rijd nu het paard voor iemand anders
het gaat super goed en ik ben best veel weg op concours. de eigenaresse vind het allemaal wel erg leuk en vooral omdat het zo super gaat
nu heb ik met 2 concoursen al 500 Euro bij elkaar gewonnen en wil haar eigenlijk wel bedanken dat ik haar paardje mag rijden. het gewonnen geld houdik zelf, ik betaal ook zelf het inschrijfgeld, maar zij vind het wel leuk om mee te gaan en brengt mij als het nodig is(best vaak! Bloos )

nu wilde ik haar eigenlijk even bedanken! zij zal ook denken, houd al het geld voor der zelf Bloos
wat dachten jullie van een avondje uit eten(met haar man) en dan betaal ik(ga zelf niet mee hoor) ik pas wel op de baby

of weten jullie nog wat leuks?

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Barvrouwke
Berichten: 3705
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 19:28

Een vrijkaartje voor een of andere beautyfarm? Massage's enz. mhh, kwil ook mee Tong uitsteken

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 19:32

Avondje uit eten vind ik wel leuk bedacht, of inderdaad een dagje oppassen zodat hun lekker weg kunnen naar strand/picknicken/bos??

Maar het hoeft denk niet super-groot/duur te zijn het gebaar is al goed bedoelt Knipoog

Let love shine so bright

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 19:33

Vind eigelijk jouw idee over dat etentje wle erg leuk.

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 19:42

Dat etentje is leuk! En je kan evt. bijv. ook nog een oppasstrippenkaart geven: zelf maken net als een strippenkaart van de bus - ziet er leuk uit. Dan bied jij dus aan om .... x te komen oppassen en zij samen op stap kunnen.

m0on

Berichten: 144
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 19:43

is een goed idee, van dat etentje! Vingers aflikken
en het idee van cracker is ook wel leuk! Tong uitsteken

gezegde: prins op het witte paard...

'' heb ik het ff makkelijk, k heb 2 in een Haha! ''

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 20:23

Het hoofd van dat paard laten tekenen door Natascha hier op bokt. Heb ik zelf ook laten doen voor de eigenaren van 'mijn' paard. Is erg mooi geworden.

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131958
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 20:36

Een etentje doet het eigenlijk altijd goed, zeker als je ook nog aanbiedt om op te passen.
Lijkt mij succes gegarandeerd

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 20:37

Piaffe schreef:
Het hoofd van dat paard laten tekenen door Natascha hier op bokt. Heb ik zelf ook laten doen voor de eigenaren van 'mijn' paard. Is erg mooi geworden.


oh dat vind ik ook een goed idee! maar dan duurt het nog ff, ach doe ik alle 2 Haha!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 23:35

Hahaha, Gioiello. Dat dacht ik ook al. 500 euro in 2 wedstrijden Geld, geld! Wow!

Maar dat etentje lijkt me idd een super leuk idee.

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 09:03

nope springen! vorige week 300 Euro met de fine van het Kwpn sportmerriecompetitie
gister 80 euro 1e prijs M springen Landbouwdtentoonstelling Opmeer en met Win or Lose(opmeer,omdat ik bij de beste 10 zat)) 115 Euro en 100 kilo voer(omdat ik foutloos over de finish kwam, met sprongen die richting de 1.30m gingen)

dressuur komt niet echt in mijn woordenboek voor hoor haha
ik denk dat het toch een etentje wordt!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:12

Die 100 kg voer heb je die wel cadeau gegeven?

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 10:32

Marliesje schreef:
Die 100 kg voer heb je die wel cadeau gegeven?


ja haha die gaat daar heen(moet nog opgestuurd worden) maar ik heb er nix aan, zou niet best zijn als mijn shet dat op moest eten Bloos en een paard heb ik nog niet

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:39

Nou ik vind die 100kg voer eigenlijk ook wel een groot cadeau.. en anders is dat etentje erg leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:58

ik zou voor jouw idee gaan

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:05

Misschien is een fotoshoot van het paard door een echt hele goede fotograaf ook een leuk idee?

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:12

Ik heb de afspraak met de eigenaar dat geld voor mij is en praktische zaken voor hem (klein verschil hij betaald de inschrijvingen ook)
Ik heb zondag een hoevenkrabber gewonnen, dus die was voor hem, hihi!

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

moo_tje

Berichten: 50
Geregistreerd: 07-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:38

kaartje mss beetje klein kadoo maar komt wel leuk over Knipoog

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 19:23

ik heb vanmorgen de bloemen gegeven, verder nog niks
ik betaal mijn eigen inschrijfgeld, zij betaalt de startkaart

fotoshoot doe ik niet, ze is niet echt fotogeniek moet ik zeggen!! en ik doe zelf aan fotografie dus ik kan het zelf ook eventueel doen!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 09:48

Ik spaar ook mijn prijzengeld op voor de eigenaar..ben nog niet zover als jij hoor.. Maar ik denk dat ik ook voor een weekendje weg ga.. met z'n vrouw (tenslotte lijdt die er ook onder.. soms is hij vaker weg met mij dan dat hij bij zijn vrouw zit..is ook zo zielig)

Maar misschien kan je het ook in kleine dingen zoeken.. De eigenaar krijgt van mij eerst zo'n zitkrukje voor op wedstrijd.. Ik weet zeker dat hij dit handig vind (piept vaak over "zo lang" staan.. En ik kan nog wel wat dingen bedenken voor bijvoorbeeld zijn auto.. Hij geeft ook les, ik denk dat ik ook zo'n microfoontje voor hem ga kopen zodat hij niet zo hard de bak door hoeft te brullen.. En zo zijn er vaak nog wel meer dingetjes die je kunt bedenken.. Je moet gewoon even nadenken wat bij deze persoon past.. Heel veeel succes met zoeken en natuurlijk ook op je wedstrijden!

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 14:03

Ik vind het etentje een heel leuk idee.

Jaike, wat ben je toch een topper!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 00:42

Etentje is een heel leuk idee, zeker als jij oppas speelt

Dagje Beautyfarm doet het ook meestal wel goed, maar ik weet niet of de eigenaresse daar het type voor is Verward (mij zou je er bijv. niet echt gelukkig mee maken, ik heb een hekel aan dat gefriemel Bloos )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ABC_Pony, Celebi, iphyn, JackieT, jilinda, jojoleinee, Kabayo, Malenka, Mrskiwi, petje86, Sanniejtjuh, Ubermetrics, Wilkje, wilmatj en 88 bezoekers