hoe bestellen catalogue divoza?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

hoe bestellen catalogue divoza?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:28

Hallo, ik licht mijn vraag nog even toe:

Ik zou graag een eigen paard willen over een aantal jaar, wanneer het financiele het ook toelaat.

ik had laatst op een eerdere topic van iemand gezien dat het een goed idee zou zijn om een catalogus van divoza te bestellen (dan krijg je die thuis gestuurd) en daar staan al hun producten dan in inclusief de prijs.
op deze manier wil ik er graag achter komen welke spullen ik nodig heb en een prijsschatting maken.

het probleem is, dat ik niet weet hoe je dit kan bestellen. ik heb al op de divoza- site gekeken, maar kon er niks vinden, dus ik vraag het maar aan mijn medebokkers.

alle tips zijn welkom Lachen


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:32


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:36

sorry ik kan he techt niet vinden Boos! ik ben nog steeds aan het kijken, kun je me misschien een stappenplan geven? Bloos

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:37

ik heb ook even moeten zoeken, maar je moet gewoon een mailtje naar divoza sturen met daarin je naam en je adres en dan krijg je de divoza gids thuisgestuurd. succes!

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:39

Amvbeek schreef:
ik heb ook even moeten zoeken, maar je moet gewoon een mailtje naar divoza sturen met daarin je naam en je adres en dan krijg je de divoza gids thuisgestuurd. succes!

hartstikke bedankt *LOL* ik ga aan de slag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:40

o jee toch, wat is de e- mail adres van divoza? ik voel me zo blond... terwilj ik dat niet ben Scheve mond

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:42

Quote van www.divoza.nl:
Citaat:
De Divoza catalogus 2004/2005 is weer verkrijgbaar. Heeft u deze nog niet ontvangen? Vraag hem dan gratis aan door een e-mail te sturen naar info@divoza.com, bel naar 0594 - 51 21 45 of neem hem mee in een van de winkels!

Eadem mutata resurgo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:42


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:46

heb hem bestelt, nu nog gedulgid wachten Haha! bedankt iedereen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jitskenienke, Lui_, XladyX, YandexBot en 46 bezoekers