zomerdeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

zomerdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 21:56

Hay,
Ik ben op zoek naar een zomerdeken voor mijn paard Raffy. Het liefst zo dun mogelijk, zodat ze m ook op kan hebben als de zon gewoon schijnt en het 25 graden is. Ze is volgens mij overgevoelig voor muggensteken, want dan krijgt ze enorm dikke bulten en met een dek op heeft ze daar geen last van, dus moet ik maar even een nieuw dek aanschaffen. Knipoog Zelf heb ik voor mijn pony een simpel kartoenen deken en die is opzich ook wel goed, maar iets te klein voor mijn paard. Maar nu vroeg ik mij af wat voor zomerdeken jullie hebben of vliegendeken. Het moet een sterk deken zijn, niet al te dik dus en ook niet al te duur(sowieso niet meer dan 100 euro). Kom maar op! Haha! Tong uitsteken



marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 22:12

letizia80 schreef:
Misschien handiger om een vliegendeken te kopen.

Ja daar zat ik dus zelf ook al aan te denken: maar welke..?? Ik wil dus graag weten welke dekens andere Bokkers voor hun paarden/pony's hebben en of die bevallen, waar ze m weg hebben en hoe duur ze waren.. Lachen

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 22:36

Mijn paard wordt ook vreselijk gestoken, en staat met een bucas full neck incl buikflap op de wei, voer al maanden veel knoflook, elke dag een azijn douche, en toch steken ze haar, ipv van die andere 15, zonder dekens/knoflook enz.
Deken maakt eigenlijk weinig verschil uit, vind het dus echt zonde van ijn geld.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 23:00

Onder de 100 euro moet lukken!

Ik heb via Ruitersportoutlet.nl een ruiten zomerdeken die erg goed past en niet warm is.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 23:02

je kan ook zo'n zomereczeem deken kopen. als je zo witachtige neemt is het in de brandende zon ook nog koel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 132 bezoekers