wie heeft dit ook gehad???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

wie heeft dit ook gehad???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 11:36

ik belde net het kwpn omdat het best lang duurde voormijn paspoort er was.
ik was al zo stom geweest om mijn chipgegevens naar het knhs te sturen.. want ik had stamboekpapieren, dus die moesten naar het kwpn.

de knhs vertelde mij dus dat ze het opgestuurd hadden naar het kwpn. dus ik net kwpn gebeld.. kunnen ze mijn paard niet vinden!! hij staat niet geregistreerd.
hij heeft wel kwpn stamboekpapieren, staan ook heel veel gambler in de computer maar geen 1 met ulster als vader..
maar ik weet wel zeker dat dat zijn vader is en hij komt van 13 juni..
maar niet bekend in de computer.. de vorige eigenaar weet er al helemaal nix van en verder komtie bij een handelaar vandaan dus lekker vaag verleden. ik weet zeker dat zijn naam zo gespeld is.. ben stom geweest om geen copietje te maken van het papier.. in alle haast en blijheid van de aankoop hem ik hem een half uur daarna meteen op depost gedaan.. best stom..

maar ik baal dus.. wat nou als mijn papieren helemaal zoek zijn?? . maar als bij het kwpn mijnpaard niet bekend is wat dan?? ik heb het nodig voor zijnpaspoort.. ik kan geen startkaart aanvragen nix..

heeft iemand ook zown situatie gehad?? en is daarbij wel het papier terug gevonden??
wat kanikverder nog doen dan alleen afwachten?? dat meisje aan de telefoon noemde ook tig namen en zat ook mee te denken wat het dan allemaal wel kon zijn maar we kwamen er dus niet uit..

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 12:21

Pfff... je geeft gelukkig zelf aan al dat het niet zo slim is geweest om de papieren niet te kopieren. Het levensnummer heb je neem ik aan ook niet? Of heeft de vorige eigenaar misschien nog startcoupons?

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 14:40

hij is van de manege geweest, dus nee geen startcoupons.

ik heballeen zijn chipnr, of je daarmee achter zijn levensnr kankomen??

in elk geval ik heb weer iets nodig en het gaat weer zo.. als die verdomde post hemkwijt gemaakt heb doe ik ze wat.. ik stuur nie voor nix aangetekend...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:42

Als je hem aangetekend hebt verstuurd, dan kun je toch wel achterhalen of het is afgeleverd of niet?
Hmmm... ik kan er helemaal niets over vinden op www.tpgpost.nl. Verward

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 16:52

ja hij is afgeleverd bij de knhs, maar hijmoest naar het kwpn vanwege het stamboekpapier wat er bij zat(wist ik veel, stond adres van de knhs op dierenarts formulier) dus die hebben hem doorgestuurd, maar wanneer dat kunnen ze niet zeggen.. ze wachten op eenheleboelen sturen ze dan ineens door.. dus ik denk dat ik gewoon geduldig moet wachten..d uurt gemiddeld 4 weken en als hij net pas binnen is gekomen dan heb ik nog ff

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:22

Jeempie, dat is wel vervelend! Kunnen ze hem dan ook niet vinden als ze het chipnr in de computer invoeren?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:27

Volgens mij is het chipnummer nog niet gekoppeld aan het stamboek, want daarvoor had ze het juist opgestuurd.