boek 'Paardrijden met Gevoel' van Bonhof

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Klijntje

Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

boek 'Paardrijden met Gevoel' van Bonhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 15:41

Ik heb al even wat rondgespit om te zien of er al iemand eerder begonnen was over dit boek... Ben niks tegengekomen dus ik ga er even van uit dat dit niet het zoveelste topic is Haha!
Maar goed je kon dit boek een tijdje terug bestellen via Bit, ik heb het zelf gewoon in de boekwinkel gekocht, en IK BEN ER HELEMAAL WEG VAN!
Ben dus flink aan het promoten op de manege hebben ook veel mensen het erover en mijn instructrice heeft het ook gekocht Cool
Ik ben dus wel heel benieuwd of iemand het hier kent? Dat moet toch haast wel??? En zoja wat vinden jullie er van? Even voor de duidelijkheid voor de mensen die het niet kennen: het boek bestaat uit verschillende hoofdstukken zoals buigen en rechtrichten, de verschillende gangen, zijgangen, vooruit en terug rijden, enz enz enz. Er worden rijtechnische vragen beantwoord, 'Hoe moet ik...?', 'Mijn paard wil niet...?' en het is heel makkelijk leesbaar, je bent er zo doorheen.
Ik heb er zelf al enorm veel van geleerd en merk dat ik me veel meer bewust ben van mijn houding en de effecten van wat ik wel (of niet Tong uitsteken ) doe op mijn paard.

Dus nogmaals: ik ben reuze benieuwd naar jullie mening... Lachen

"Many people don't know this, but it's possible to read something you don't agree with on the internet and simply move on with your life."


Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:52

Heb t al een tijdje en heb het al drie keer uitgelezen. Heerlijk boek, duidelijk, gericht en geeft de oplossingen. Echt superboek, heeft mij ook inzicht gegeven in hoe een paard zich zo nu en dan moet voelen.
T nadeel bij veel paardenboeken vind ik dat er alleen verteld wordt hoe een oefening gereden moet worden, maar niet wat te doen als er staking optreed. Dit boek geeft juist wel die antwoorden. Ik pas ook dingen toe wat ik gelezen heb, zoals houding, en nadenken over begrijpt je paard je wel?
Samen met longeren van haamstra vind ik dit het beste paardenboek! Kopen dus!

L2 + 0 met de Bolle :) // Eindstand

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:53

Heeejjj deze stata nog niet in mn boekenkast, wat is het ISBN nummer dan ga ik hem meteen bestellen.... deze mag als ik het zo hoor niet ontbreken...

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Klijntje

Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 15:56

Ik heb het uitgeleend aan een vriendin... Dus ik kan je het ISBN zo niet geven... Wie weet kan je hem ook vinden op een boeken-bestel-site?

"Many people don't know this, but it's possible to read something you don't agree with on the internet and simply move on with your life."

Jet

Berichten: 11974
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 16:55

ISBN is: 90.5210.564.2, kost € 17,98 in de winkel. Ik heb het wel gekocht, maar ben er eigenlijk nog niet in begonnen. Het leek me inderdaad een goed boek en zal het snel gaan lezen!

Klijntje

Berichten: 2796
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 22:12

... Verder niemand?

"Many people don't know this, but it's possible to read something you don't agree with on the internet and simply move on with your life."

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 07:24

Jet schreef:
ISBN is: 90.5210.564.2, kost € 17,98 in de winkel. Ik heb het wel gekocht, maar ben er eigenlijk nog niet in begonnen. Het leek me inderdaad een goed boek en zal het snel gaan lezen!


Thanx!!!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 110 bezoekers