Cavaletti

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Luominen

Berichten: 913
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: België

Cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 23:02

Hey,

Even een vraagje. Zaimetje is 2 jaar en bijna 3 maanden. Zaim mocht vanaf dat hij erwas (13 april) rondlopen in de paddock en cavaletti doen. De cavaletti lag er dus altijd en Zaim deed het graag dat hij zeker 4 keer per week cavaletti deed. Hij heeft dus bijna elke week 4x cavaletti gedaan tot deze zondag.

Ik heb besloten om een half jaar geen cavaletti niet meer te doen omdat hij wondjes begon te krijgen en ik weet niet of het zo héél goed is van zo vak cavaletti te doen. Zaim gaat trouwens binnenkort weer op de weide.

Denken jullie dat Zaim nog terug 'goed' en 'normaal' wordt dankzij mijn eigen onwetendheid en stomiteiten?

Groeten,
Elke.

"Overcome all difficulties."


Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:59

ik snap dit niet helemaal. Is hij nu geestelijk in de knoei? en cavaletti lopen kan niet kwaad, ar zo vaak is niet goed. af en toe eens is niet slecht. Deed het paard dit vrijwillig of liet jij het hem doen? als hij het vrijwillig deed, vond hij het blijkbaar leuk en is het niet verkeerd.

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 10:39

Ik snap het ook niet helemaal, denk je gewoon dat hij het beu is nadat hij zo vaak over cavaletti's gelopen heeft, als hij het zelf doet kan het geen kwaad lijkt me.
En de wondjes, als je de cavalatti's niet uit de paddock haalt zul je bescherming moeten gebruiken. Maar het lijkt me niet echt comfortabel om de hele dag met bescherming om je benen rond te moeten huppelen.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:36

en van een paar wondjes gan ze niet gelijk dood.

Luominen

Berichten: 913
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 17:20

Hey, Zaim houdt van balkjes lopen. Maar ik laat hem lopen voor de stembevelen, anders mag hij op de weide. Maar nu ga ik toch stoppen, hij mag het niet beu worden en een paar wondjes gaan ze inderdaad niet dood maar toch zal hij even moeten vasten :d

"Overcome all difficulties."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Paardengek81 en 111 bezoekers