Shetland Grand National

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Shetland Grand National

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 13:11

Hee, ik kreeg van de week een mailtje, dat ik mn pony kan inschrijven voor Grand National! In augustus wordt ik dan uitgenodigd voor de eerste training. Haha!

Mijn vraag was eigenlijk, wie rijd er hier ook in Grand National? Of wie weet hier meer vanaf? En kan me wat vertellen.

Wie zou zich eventueel samen met mij willen inschrijven? Verward

Nou ik hoop op veel reacties OK dan!

Wat vinden jullie er persoonlijk van het grand national team?

* Little Joy * : Ik mis je kleine meid :+:
* Anne Reseda * : B + 18 // L1 + 10 // L2 + 13 // M1 + 2 :list: *\o/* Kampioen B dressuur Haflingerdag Ermelo 2011 *\o/*


beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 13:37

wat houd het eigenlijk precies in voor shetlanders dan?

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 14:10


* Little Joy * : Ik mis je kleine meid :+:
* Anne Reseda * : B + 18 // L1 + 10 // L2 + 13 // M1 + 2 :list: *\o/* Kampioen B dressuur Haflingerdag Ermelo 2011 *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 15:17

Heb het wel eens gezien en is erg leuk. Die beestjes scheuren allemaal van harte door de baan, maar zou om teleurstellingen te voorkokmen alleen meedoen als je een vlotte hyperactieve shet hebt, haha. Die beestjes zijn allemaal hartsikke fel daar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 15:37

Gaaf joh, ik wil ook wel zo'n mailtje Schijnheilig.

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 17:45

Zou wel willen maar Hercules kan niet zo hoog springen en niet racen want dan struikeld die over zijn eigen benen Haha!

Stal Shetbende nu 10 pony's.

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 18:01

Ik heb het weleens gezien en iemand die ik ken reed daar in mee ook toen ik mee deed aan de shetlanddag waren er veel van het team.

nu ben ik inmiddels al te oud rijd met een te kleine shet en het is nog een hengst ook. ik heb ze ook zien lopen op de dag van mens en dier. de snelheid valt wel mee. ze gingen daar wel stoer doen dat ze hun shetten zo goed vonden maar de 7 cm kleiner frits heeft ze well verslagen met springen.

die kinderen bevalle me niet zo het is jammer want elk jaar gaat er weer een club uit het team en er weer bij. want de kinderen groeien en de pony's niet en daar ben je al snel te groot voor je shet.

'Iedereen gunt je van alles zolang je het maar niet hebt'

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 18:14

Yara, wie houd je tegen. Gewoon zelf een mailtje sturen!!!!!


Dat was ook altijd mijn droom, om daar aan mee te mogen doen. Nu heb ik eindelijk de juiste pony tot mijn beschikking maar ik ben nu 19. Dus ga maar stug dresuur starten met haar Haha!.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:00

Leuk als je zo'n mailtje krijgt!
Als je de kans hebt zou ik het zeker doen. Heb het wel een keer op tv gezien.. ge-wel-dig Haha!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:09

PS. Is er eigenlijk wel een max leeftijd Schijnheilig.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 20:09

Ja volgens mij is de maximum leeftijd 14 Boos!
Heb altijd een shet hengstje van 1 m verzorgt en het leek me zooo gaaf om daaraan mee te doen Haha! Maargoed, was al 14 toen ik hem ging verzorgen Clown
Ik zag het al voor me, super Peer de zwartbonte tussen al die gewone zwartjes Tong uitsteken
tweede probleem was dan nog wel dat hengsten verboden zijn daar Knipoog

Schitterend paarden-pensioen-oord in Frankrijk: http://www.equinepensions.com/

Saartje1989
Berichten: 71
Geregistreerd: 03-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 20:26

Wie kan uitleggen hoe groot je ervoor maximaal mag zijn, hoe oud, en of er nog eisen worden gesteld aan de shetlander? Een vriendin van me heeft er twee en ze zou graag mee willen doen, maar zij is al 14..

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 20:36

Je pony moet ingeschreven staan in het stamboek. Je moet zelf netjes op je pony passen. Anders moet je eventjes emailen. Op de site van het stamboek kan je de site van het Grand National team vinden www.shetlandponystamboek.nl
En idd, hengsten mogen niet.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Saartje1989
Berichten: 71
Geregistreerd: 03-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:17

Okee bedankt!

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 09:50

In die mail stond dat je zelf minstens 7 jaar moest zijn, maar er stond geen maximum leeftijd bij Haha! Dus cis! Lachen
Ik heb ze ook eerst zelf gemaild wat je pony moest kennen en kunnen.
Hij hoeft niet getraind te zijn op snelheid, maar moet snel wendbaar zijn, en de bezembakken kunnen springen. Die zijn 50 cm hoog en zo breed als een hindernisbalk. De gem shet kan die wel springen denk ik.
Ik ben zelf ook best btje groot om aan zoiets mee te doen, maar misschien men verzorgster binnekort..als ze wil Haha!

* Little Joy * : Ik mis je kleine meid :+:
* Anne Reseda * : B + 18 // L1 + 10 // L2 + 13 // M1 + 2 :list: *\o/* Kampioen B dressuur Haflingerdag Ermelo 2011 *\o/*

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 10:06

Ik heb ze een paar keer op beurzen gezien. Ik vind het helemaal geweldig, dat gescheur met die Shetten. Ze gaan echt hard en natuurlijk met de nodige show er omheen. ik zou onmiddellijk meedoen als ik een Shet had, doen ze tenminste nog iets nuttigers dan gras maaien *LOL*

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 10:11

Er is zeker wel een maximum leeftijd. dat is 14 jaar.
en als die kinderen 1.50 zijn mogen ze al niet meer meedoen dus laat staan Knipoog

'Iedereen gunt je van alles zolang je het maar niet hebt'

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 10:34

Maar als 14 de max leeftijd is mag Paulusjuh ook niet mee doen, die is 17. Dus dat lijkt me niet kloppen. En heb ook wel kinderen gezien die best groot lijken op hun grote maatse shet(die dus imo wel iets groter moeten zijn dan 150).
Ik ben zelf maar 162 en krijg het nauwelijks voor elkaar om met m'n benen onder Florence d'r buik uit te komen Knipoog. Dus dat zou wel een leuke combie zijn om mee te gaan racen.
Ik ga net doen alsof ik gek ben en een mailtje sturen Haha!.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 13:37

Honey is ooit op een trailing in wijchen geweest. Ze was toen 4 ofzo... Probleem was echter dan Hon zo hengstig als de ziekte was, en er een hengst mee liep... Van trainen kwam dus weinig Haha!
Zelfs de dochter van die mensen (reed altijd op Gimmic geloof ik) is er nog even op geweest en bij haar wilde ze ook niet Haha!

Anyway, leeftijd = 7 tot 14, je gaat dan naar een training, en dan wordt gekeken of je mee kan doen.
Sporen en zweep zijn verboden, hindernissen zijn 56cm hoog

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:41

Dennis het valt altijd te proberen

'Iedereen gunt je van alles zolang je het maar niet hebt'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 19:55

Nou, ik heb gemaild. Zie wel wat eruit komt Haha!.

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 09:17

Ik ga waarschijnlijk ook niet zelf mee doen. Maar binnenkort heb ik een nieuwe verzorgster voor mn shetttie Lachen

Maar ik weet het allemaal nog niet zeker, ik hoorde gister bij SGW dat er ook nog andere crossen bestaan voor shetlanders.
Ik ga eerst ff rondkijken dus...

* Little Joy * : Ik mis je kleine meid :+:
* Anne Reseda * : B + 18 // L1 + 10 // L2 + 13 // M1 + 2 :list: *\o/* Kampioen B dressuur Haflingerdag Ermelo 2011 *\o/*

tralalaa

Berichten: 593
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 10:49

ja ik heb in het team gezeten
en het is egt super en heel gezellig...
moet je echt proberen...
ik wou dat ik ook weer klein was en mee kon doen ik ben vorig jaar gestopt nadat ik met me shet nederlands rijpony talent ben geworden vond ik een goeie afsluiting


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, idion en 34 bezoekers