Hoe vindt je goede amateur springruiter NB?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Hoe vindt je goede amateur springruiter NB?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-05 19:08

Ik vroeg me af of er tegenwoordig nog wel aan leuke amateur springruiters te komen is die je paard met alle plezier willen starten op wedstrijden.

De bedoeling is dat ik hem thuis zelf rijdt, degene kan hem dan 1/2x per week rijden (hoeveel nodig is) en op wedstrijden. Verder vervoer ik hem overal naartoe.

Dit is bijvoorbeeld leuk voor de ruiters die meer paarden willen rijden en om er beter van te worden....iedereen blij zou je denken.

Maar is er A: wel aanbod van goede springruiters die dit zouden willen doen. Of zijn de goede ruiters alleen degene die het als werk doen en dus grofgeld vragen. B: zo ja zijn ze er, hoe vind ik ze.....??

Het is gewoon nog maar een idee in mijn hoofd. Dus ieder zijn eigen kosten eigenlijk.

Ik wil namelijk mijn paard niet laten verkloten en er geen hoge kosten aan hebben. Het is gewoon zo dat je toevallig iemand moet vinden waarbij je beide een win win situatie hebt. Jij wat en ik wat.


Neff

Berichten: 662
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:15

Een tijdje geleden heb ik een ruiter op mijn paard gehad. Hij reed 2 keer in de week en springwedstrijden (2 keer in de maand ongeveer). Na een jaar was ie van L naar Z springen. Ik vond het niet duur en het ging heel goed. Mijn paard vond het geweldig. Inmiddels heb ik mijn paard uitgeleend en springt er helaas niemand meer mee.

www.creawork.nl Creatieve workshops

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:24

Teun van den Broek, Jack neefs, Tim Franssen, Jan van Beek....

SchoentjeJarig

Berichten: 3857
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:32

Ruiters zat die zoiets willen. Moet gewoon ff op concours rond kijken en vragen.

Ruiters zoals Tim Franssen en Jack Neefs zijn iets te profesioneel bezig om dat voor niks te doen...

Instagram: @bianca.schoenmakers
Facebook: Bianca Schoenmakers Equestrian

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 19:35

Ow ik had niet begrepen dat het voor niets zou zijn!!

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-05 19:36

schoentje schreef:
Ruiters zat die zoiets willen. Moet gewoon ff op concours rond kijken en vragen.

Ruiters zoals Tim Franssen en Jack Neefs zijn iets te profesioneel bezig om dat voor niks te doen...



Owke, dus aanbod is er wel?? Moet je me maar ff helpen daarin Knipoog Beetje zoiets als wat jij dan voor Johan doet....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 bezoekers