vraagjes over transport en verzekering

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
boeflover

Berichten: 6043
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

vraagjes over transport en verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 15:14

morgen gaat vip naar de kliniek om gecastreerd te worden(het is een klophengst, vandaar naar de kliniek). hij is wel verzekerd voor ongeschiktheid en dood ed, maar niet voor castreren. nu vraag ik mij af of de verzekering dan wel geld als hij de narcose niet overleefd... rare gedachte ja, maar goed..
hopelijk blijft hij gewoon bij ons, aangezien we eerst zn benen laten keuren en op de foto zetten ed. en als ze nu dan tot de conclusie komen dat het nooit een rijpaard zal worden blijft hij dus daar.... en helaas is hij vanacht uitgebroken en 'klikte' het weer... Scheve mond we blijven hopen, maar als je dan het negatieve van mn ouders hoort kun je bijna niet meer positief denken.. ik snap de gedachte wel hoor, we hebben een (vind ik) veels te dure stalling en als je er dan niks aan hebt, tsja, waarom zou je dan zoveel geld aan een paard uitgeven?
morgen doen we hem voor de zekerheid transportbeschermers aan(heeft ie nog nooit aangehad, kan dat kwaad om hem dan direct een end te vervoeren, of zou die dan nog eerder gek gaan doen en zich verwonden? Scheve mond hij krijgt wel tranquigel hoor, anders krijg je hem de trailer niet in...) we zien wel.


boeflover

Berichten: 6043
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 15:36

schopje(wil graag antwoord op de vraag over die transportbeschermers..)

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:36

je verhaal is mij een beetje onduidelijk.....

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:43

boeflover schreef:
schopje(wil graag antwoord op de vraag over die transportbeschermers..)


Niets om doen... vaak en zeker met warm weer gaat bescherming jeuken en dan is het heel irritant voor een paard en gaan ze zichzelf beschadigen door naar de beenbescherming te slaan en hij is het ook niet gewend. Dus gewoon zonder.

...Dreaming with my eye's wide open...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: marga1, Wistaire en 105 bezoekers