ponykamp poelenburgh

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maarie

Berichten: 264
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Den Helder

ponykamp poelenburgh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 16:10

Is het ponykamp bij poelenburgh leuk?

Pivanti

Berichten: 5107
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:20

Ik ben er zelf nooit geweest, maar heb wel veel positieve reacties gehoord. Kijk anders eens in de zoekmachine!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:52

oh daar ben ik met en rit eens mee geweest, was echt super leuk. ik ga dar volgend jaar waarschijnlijk op instructiekamp met mijn pony

_Margarita_

Berichten: 2333
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 07:34

me zusje (fancylover) en me buurmeisje (miri) zijn er in de mei vakantie geweest, en ze waren eigenlijk niet echt postitief. De buitenritten waren erg cool, en de paarden stonden er prima bij!
alleen de hygiene voor jezelf was op een erg laag pitje. Zaten haren in het eten ook vliegen trouwens, en prullebak in de slaapkamer werd nooit geleegd wat natuurlijk een erge puinzooi veroorzaakt Scheve mond
Ze houden ook weinig rekeing met het weer, ze hebben ook een dagtocht en die plande ze precies op de enigste dag van de week dat het de hele dag ging regenen en dat was voorspelt op het weerbericht!
voor meer vragen kun je misschien beter fancylover & miri een pbtje sturen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 11:55

Nou, ik heb er een strandrit gemaakt vorige zomer, en die was heeeel leuk Haha!
alles was goed voorbereid, je kon zelf een pony/paard kiezen die bij je paste, en ook op het strand ,(bij "gal" van gallop gingen de paarden keihard wegsprinten), was het goed geregeld Haha!

Was wel grappig, die paarden weten wanneer ze mogen gaan, dus allemaal zijn ze zo opgefokt als wat. maar, ze wachten wel netjes totdat ze mogen.. ik vind het een van de beste maneges die ik gezien heb!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:26

Ik heb er een paar strandritten gereden, die stuk voor stuk helemaal het einde waren.
op ponykamp ben ik er nooit geweest, maar ik weet wel dat René, die daar lesgeeft een hele goeie instructeur is! Ik weet natuurlij kniet zeker of hij dan les geeft, maar als ie dat wel doet en je iets wil leren, moet je daar op ponykamp gaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:07

Cindy de haflinger is een leuke pony Lachen