Leren rijlaarzen, welke?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Leren rijlaarzen, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 17:02

Mijn zusje is dringend toe aan nieuwe laarzen! Ze had al leren rijlaarzen, en wil nu dus ook niks anders meer..... Mijn ouders zijn niet van plan extreem veel geld uit te geven, maar willen wel een fatsoenlijke laars, die iets kan hebben, maar er toch netjes uitziet.

Nou wilde ik jullie vragen; Watvoor laarzen zijn fijn om mee te dressuren, maar waar je ook af en toe een sprongetje mee kan maken? (Geen echte dressuurlaars dus!)

Alvast bedankt!

Lovers Charles, siamo le Principesse!! Lovers


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:05

Ik heb op maat gemaakt laarzen van Equin. Een nette laars, voor niet al te veel geld..Gaat al een aantal jaar mee, onder niet al te laars vriendelijke omstandigheden Knipoog .

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:20

tsja ik heb de standaard van Petrie maar hoe die verder rijd kan ik je niet vertellen aangezien ik druk bezig ben met ze inlopen ...

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:23

Ik heb ook die van petrie..en ze zitten heerlijk! ik vind ze erg lekker en soepel rijden !

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:27

Ik had altijd leren rijlaarzen van Equin. Mooie fijne laars, maar toch betaalbaar, is 1 van de goedkoperen. Ik vond wel dat de hak erg gauw sleet.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:31

Ik heb zelf de Petri Perfect en ben daar erg over te spreken. Ik heb de laarzen nu 5 jaar en ze zien er nog super goed uit. Ze hebben een gemiddelde boog, zodat ze mooi uitzien in de dressuurring, maar je er ook makkelijk mee kunt springen. Ik loop met mijn laarzen gewoon de stal in en haal er ook de paarden mee van de wei, dus ze hebben wel wat te lijden bij mij.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:00

_Punky_ schreef:
Ik heb ook die van petrie..en ze zitten heerlijk! ik vind ze erg lekker en soepel rijden !


vind ik ook, ze slijten alleen erg snel, de verf dan, op de plaats van sporen/binnenkant been.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:01

ik heb sinds vandaag de luxe van petrie, geen ideee welk model, I.i.g de kalflederen.. Die zitten nu al erg fijn..

Hiervoor had ik de petrie perfect, ook erg fijn maar wat stuger dan deze laarzen (ze zijn te koop Knipoog)

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:30

petrie-fan Haha!

maar als er nu geen ritsen meer ingezet kunnen worden (kapotgeknipt in ziekenhuis) dan ga ik voor de mountain horse laarzen

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 18:49

Bedankt voor de snelle reacties!
Het gaat waarschijnlijk Petri worden.
Morgen gaan we naar Hippo-Weert. Die mevrouw daar heeft super veel verstand van rijlaarzen. Toen ik nieuwe laarzen nodig had, heeft ze me ook super geholpen!

Lovers Charles, siamo le Principesse!! Lovers

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 20:07

Ik heb 2 paar Petri's, naar volle tevredenheid. Ik zou alleen niet het allergoedkoopste model nemen, want daar zit een coating op en dat geeft nog wel eens problemen.

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 bezoekers