Trainingsweken waar en de aanraders?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Trainingsweken waar en de aanraders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 11:57

Hoi,

Ik zit er over na te denken om eens een trainingsweek te nemen als vakantie zeg maar. Ook iemand waar ik eventueel als het bevalt 1 x in de maand of 1 x in de 2 maanden een weekend naar toe zou kunnen om te trainen.
Hebben jullie misschien tips?

Groetjes Chantal


Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 12:13

hey
waarom kijk je niet even op de site van academy Bartels? die organiseren weekends en trainingsweken enzo. Op zich vrij duur, maar als je alles bij elkaar rekent, valt het nog goed mee!
Ik wil dat ook wel eens doen, maar aangezien ik nu werkzoekend ben, en binnenkort hopelijk terug werk, ga ik geen vakantie hebben dit jaar Boos! dus zal het voor volgend jaar zijn.
xxx

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 12:44

Bedankt voor de tip. Daar heb ik ook al over na zitten denken. Wel aan de prijs inderdaad maar goed, als je er iets voor terug hebt.
Bij mij is het ook nog maar de vraag of ik vakantie kan nemen. Aangezien dat ik nu uitzendkracht ben. Maar ik probeer er toch een weekje van tussen te gaan.
En in België is er daar niks?
Ik ga nog eens even naar hun site.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:55

KimS schreef:
hey
waarom kijk je niet even op de site van academy Bartels? die organiseren weekends en trainingsweken enzo. Op zich vrij duur, maar als je alles bij elkaar rekent, valt het nog goed mee!
Ik wil dat ook wel eens doen, maar aangezien ik nu werkzoekend ben, en binnenkort hopelijk terug werk, ga ik geen vakantie hebben dit jaar Boos! dus zal het voor volgend jaar zijn.
xxx



ja ik las daar laats idd ook iets van op internet http://www.horses-academy.nl/2004/index.html
lijkt me ook erg gaaf.

mij lijkt wel dat je op een bepaald niveau moet zijn met rijden?
zelf moet je 16 zijn,onder de 16 moet een begeleider mee.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 14:00

AAAHHH, das veel geld! Lijkt me dat je niet langer dan 3 uur per dag rijdt, training is zwaar voor je paard. Stel je rijdt 3 uur per dag, dat 3 dagen, dus 9 uur. Het bedrag (vierhonderdnogwat) delen door 9... Dan kom je al op 50 euro uit per uur!! Oke je krijgt er wel meer voor maar toch, boel geld hoor!!

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 22:24

Das inderdaag een hoop geld.

Geniet van het leven, want je leeft maar 1 keer!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 10:13

Heeft nog iemand een suggestie Verward

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:48

bij bartels ben je natuurlijk ook intern(kamer) en je hebt 1 x per dag een uur les(groepje van 3),ook kan je haar de hele dag bekijken als ze andere paarden rijdt en je hebt ook eens theorie.je wordt ook 1 x uitgenodigd bij haar aan tafel ,de rest vd week moet je zelf voor eten zorgen.
de sfeer is heel goed...

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 11:49

wat dacht je van de harryhorse kampen in de zomer?
staat in paard en sport wel meer info over...

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 14:03

In België heb je Antoine de Bodt, ik ga daar in de zomervakantie met nog wat bokkers een week op training.
Je kan naar www.hoefkatrol.com gaan voor meer info over het traininssysteem en de trainingsweken enzo.

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 17:24

Myranda schreef:
AAAHHH, das veel geld! Lijkt me dat je niet langer dan 3 uur per dag rijdt, training is zwaar voor je paard. Stel je rijdt 3 uur per dag, dat 3 dagen, dus 9 uur. Het bedrag (vierhonderdnogwat) delen door 9... Dan kom je al op 50 euro uit per uur!! Oke je krijgt er wel meer voor maar toch, boel geld hoor!!


Dat is niet helemaal "fair" rekenen hè Knipoog . Die overnachtingen van jou en je paard zitten ook bij de prijs inbegrepen, dus je komt toch al gauw op een lager bedrag uit, zo'n 30,- euro per les misschien Tong uitsteken .

Even serieus, ik zou persoonlijk erg graag een paar dagen zo'n training volgen bij Acadamy. Wordt alleen flink sparen en voorlopig denk ik niet dat ik er veel baat bij heb . Dan moet ik toch minstens in het M rijden en dat duurt nog wel even Scheve mond .


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 21:42

Ondanks het groote LET OP onder het "plaats reactie" plaats ik toch maar een reactie. Ik ben namelijk naar de Pinksterclinics geweest en zit er serieus over na te denken om aan een trainingsweek deel te nemen.
Dus, ik vraag me af of er inmiddels meer mensen zijn die een trainingsweek hebben gevolgd en wat hun ervaringen waren.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AnneNk, boemel, Isathjeee, jazzejam, YandexBot en 23 bezoekers