Welke deken(s) heeft je paard??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welke deken(s) heb je????

RAMBO
4 (7%)
Rhino
2 (3%)
Weather Beata
8 (14%)
Pagony
4 (7%)
Willie Welkamp horse Blankets
Geen stemmen
Bucas
4 (7%)
Anky
2 (3%)
Eurostar
Geen stemmen
Valencia(met die streepjes :P )
Geen stemmen
Global
3 (5%)
Action
Geen stemmen
Eskadron
3 (5%)
Equiline
Geen stemmen
Harry's Horse
15 (27%)
Anders nl.......
9 (16%)

Totaal aantal stemmen: 54


Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:59

2 Harry's Horse dekens en een zweetdeken van Horselover.
Volgend jaar komen de Rambo's, das echt wel wat meer kwaliteit dan HH Knipoog

pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 13:17

ik heb dekens van lamicel.. staat niet in de poll... deze hebben voor geen sluiting.. en daardoor schuren ze bij impact niet.. ik ben heel tevreden met deze dekens.. heb er een zomer, winter en zweetdeken van.. zweetdeken heeft wel klitteband sluitingen.. verder heb ik een vliegendeken.. gewoon een goedkope.. niet echt een merk geloof ik..

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 13:21

Ik heb idd ook een stuk of 15 dekens voor mijn paard. Er zit een winterdeken van Global bij ( na 1 seizoen al stuk - bilkoorden eraf) en een winterdeken die geimporteerd is vanuit Engeland. Van de rest zou ik echt de merken niet allemaal uit mijn hoofd weten. Ze passen, zijn over het algemeen goed genoeg waar ik ze voor gebruiken staan goed bij/op mijn paard. Dat vind ik belangrijker dan een merk.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 14:30

Ik heb HH ingevuld, maar heb verschillende merken dekens......

S&K staat ook niet in de poll....

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 17:38

Hoe wassen jullie de dekens dan???in de wasmachine Verward
Wij brengen ze naar willie Welkamp(zie POLL) die heeft een deken bedrijf en die wast ook allerlei dekens Bloos

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 17:39

Anke schreef:
S&K staat ook niet in de poll....

Past er niet meer bij Schijnheilig sorry Bloos!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:56

Mickey schreef:
Ik heb verschillende dekens voor mijn paard.
Ik zou niet eens weten van welke merken.
Merk interesseert me ook nite zo. Een deken moet goed zijn, dat is het voornaamste.


Dat wou ik nou precies gaan typen Haha!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:37

Ik heb verschillende merken:

3 zweetdekens: 2 globals en een eskadron
3 winterdekens: een HH, een global en een Rambo
2 zomerdekens: een global en een van een ander merk maar weet niet welke uit mijn hoofd..
1 tussendeken/onder deken: weet niet welk merk
1 oude vliegendeken van pagony, echte en rotding, is stuk, gaat weg.
1 regendeken van global

en misschien nog wel meer maar dat weet ik zo even niet.

Ik heb vrij veel global dekens(en ook andere spullen), omdat de dichtsbijzijnde winkel een horselover winkel is en die verkopen veel global. Die bevallen me goed, niet al te duur maar wel fijn.

Pagony vind ik echt verschrikkelijk, ontzettend slechte pasvorm, die komen er bij mij niet meer in.

De eskadron en de rambo bevallen me ook goed. Zijn wel duur maar dan heb je ook wat.

Die HH gebruik ik nooit, ligt al 2 jaar in de kelder.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 22:05

Ik heb een S&K waterdichte winterdeken, een Harry's Horse zweetdeken, een Pagony regendeken.

En dan nog ene paar waar ik de merken niet eens van weet...heb ook nog ergens een global waterdichte winterdeken liggen maar daar denk ik maar niet meer aan...onding Boos!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:01

Ik heb voornamlijk Weather Beeta en Bucas.
Ze bevallen me allebei super!
Heb ook nog 1 pagony, die wil ik echt nooit meer hebben, vind de pasvorm heel slecht.
Harry's Horse bevallen me alleen de highliners van!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:17

Voor Silly heb ik nu:

-USG (submerk van Kieffer) "dekbed" met gevoerde halskap, waterdicht en lekker warm, ademend, super deken! Heel blij mee.
-Thermostar tussendeken, ook waterdicht en ademend, scheurvast (is nodig bij Silly Schijnheilig ).
-Eskadron zomerdek, Silly scheurt die katoenen dingen gewoon van haar lijf af. Maar deze is nog heel. Heel mooie deken.
-Bucas zweetdeken met wollen binnenvoering, blijft super liggen maar is alleen voor uitzweten in de winter (warm!!). Gaat bij koud weer onder de USG.
-Wollen halsdeken, concoursdek. Mooie deken, blijft goed liggen (geen singels) en na het werk of wassen: deken nat, paard droog. Heel blij mee!
-Two-tone fleece dek van Eskadron, erg mooi dek, past prima, alleen voor de sier Haha!
-Weatherbeeta van 10 jaar oud (blauw met rood en zo'n ruitjesbinnenkant), een beetje kapot op de staartnaad door schuren van mijn pony. Oersterk, nog steeds waterdicht en verder helemaal heel. Voor in de modder Schijnheilig
-Rambo onderdeken, net een dekbed! Super pasvorm en heeeeeeel erg warm.
-Fleece halsdeken, voor na het wassen als het erg warm is (anders zweet ze gelijk weer zo).
- Uitstapdeken van Bucas met zadeluitsparing, voor als ik op een wat koudere dag de held uit wil hangen en buiten ga stappen Knipoog
-Regendek 0-grams van Rambo, ECHT waterdicht!!! Heeft de "ik gooi er een emmer water overheen test" doorstaan Haha!

Ik heb ook nog wat ouwe meuk die ik niet meer gebruik... sjonge wat een hoop zooi kan een mens toch hebben!

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:00

chantal_cs schreef:
Heb ook nog 1 pagony, die wil ik echt nooit meer hebben, vind de pasvorm heel slecht.


Oja, ik heb idd een zomerdeken van Pagony, Zit totaal geen model in en ligt echt niet mooi. Dit is het laatste seizoen dat hij opligt en dan gaat 'ie lekker de kast in als losgooi deken voor van de winter in de paddock.