Bobbels in zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 22:29

Miles heeft drukplekken van zijn zadel want er zitten bobbels in Huilen Nu dus niet meer rijden met zadel. Wat moet ik nu doen? Hem opnieuw laten opvullen? En hoe duur kost dat ongeveer? want het is een heel oud zadel en niet heel goed meer dus als jullie weten hoe duur het ongeveer is.


Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 22:55

Als het een oud maar goed zadel is kun je hem laten opvullen ,dat kost je de kop niet.

Ik meen van rond F80?

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 22:55

hoi

k denk dat je beter een nieuw zadel kan kopen
want met opvullen hoeft het niet altijd helemaal goed te worden, en voor hoe lang
dus kan je lijkt mij beter een nieuw zadel kopen want dan weet je zeker dat je pony geen last van het zadel heeft, dat lijkt me heel belangrijk
maar als je het echt zeker wil weten wat voordeliger is en wat beter, zou ik als ik jou was ff naar een paardenwinkel gaan en om de voor en nadelen van het opvullen vragen.
dan kan je zelf een keuze maken.
veel suc6

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 23:11

Je kunt hem bij een GOEDE zadelmaker laten opvullen, altijd nog goedkoper dan een heel nieuw zadel!
Bij mijn zadelmaker is dat iets van f60,- (zaterdag weet ik het precies, dan ga ik ook om op te laten vullen)

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-01 15:06

Ook met het opvullen kunnen de bobbels blijven zitten (heb ik meegemaakt, bovendien zat bij mijn paard het hele zdel niet goed meer na het opvullen). Persoonlijk zou ik dus het advies geven: zadel inruilen op een nieuw goedpassend zadel! Maar ik heb dus een slechte ervaring met het opvullen......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jazzejam, Pova en 91 bezoekers