wie weet er stallingen in deze omgeving?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NoWaH

Berichten: 70
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Oss

wie weet er stallingen in deze omgeving?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 16:00

Wie weet er stallingen in omgeving Oss/Heesch/Berghem?????
Wel fatsoenlijke stallingen, of particulier aan huis maar dan wel met minimaal verlichte buitenbak

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 16:06

Heb je het boekje Hippos Vaedemecum (ik weet niet hoe je het precies schrijft) dat gouden gidsje met paardenadressen erin. Misschien kun je daar een stalling in vinden

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 16:14

Het stikt hier in de buurt van de pensionstallingen!! In oss zitten er zo al 3. Berghem zitten er ook meerdere. Heesch durf ik je zo niet te zeggen, maar richting Nistelrode stikt het ook weer van de pensionstallen.

En dan dus nog maar niet te spreken over de particuliere die een bak, stuk grond en een stal bezitten.

Is misschien een antwoord waar je weinig aan hebt, maar waar woon je ergens in Oss, ben je in het bezit van een rijbewijs?? moet het op fietsafstand zijn?? Wat is het Budget?? Want das ook zeker niet onbelangrijk!! Zoek je iets richting bossen, hoe luxe wil je het hebben?? enz. enz. Als je hier antwoord op kan geven, kan ik je misschien een geschikte stalling wijzen(afgezien van het Budget, want dat weet ik zo ook niet Knipoog )