Heeft jouw paard een liksteen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:58

Ik heb zo'n roodbruine liksteen van KNZ (zo'n kleintje). Ik heb nu mijn 2de steen er in hangen (die ze nog maar half op heeft) in 2 jaar tijd. Ze likt er wel dagelijks wat aan.

Luna Bashirah

DAWRA; Let's go and ride... our greatest pride! Dé vereniging voor jou en je westernarabier of partbred met minimaal 50% Arabisch bloed.


Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:31

een Oranje zoutblok. Hij ligt gewoon in de voerbak, omdat hij anders te weinig mineralen krijgt en er uit zichzelf nauwelijks aan likt. Mijn vorige pony verslond die dingen Haha!

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 10:00

wij hebben ook zoon rood/bruine op stal maar bij ons hangen ze niet in de stal Bloos maar liggen ze in de voerbak. zodat de paarden die er niet aan willen likken tog we wat binnekrijgen tijden het voeren *LOL* en het zorgt meteen dat ze het voer niet naar binnen kunnen schrokken. heeel handig !!! OK dan! *LOL*

It`s an endless fantasy, which will never be real.

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 10:27

Dat zou voor Jumbo niets zijn hoor! Die vreet dan de liksteen met biks en al naar binnen Haha!

The more you know, the more you become aware of how much you DON'T know

Ik heb mijn profiel ingevuld!! Foto's volgen nog.

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 10:40

ja das ook nie echt praktisch nee maar de paarden bij ons op stal eten alleen gulzig maar eten niet die liksteen op gelukkig haha

It`s an endless fantasy, which will never be real.

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 11:01

Ik had eerst van die appelsmaken enz. maar dat vonden ze nooit zo heel erg lekker. Nu had ik gewoon en zoutblok voor mijn paard, waar ze eerst hevig aan begon te bijten, ze wist echt niet wat ze ermee moest. Maar later toen ze het snapte, had ze hem heel snel op. Dus ik haal morgen weer een nieuwe voor haar. Vork

how sweet can it be to be loved by you

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:21

Gewoon zo'n grote witte. Helaas is mijn paardje net verkocht, maar die vond ze gewoon lekker. Maar lik-it blijft favoriet, maar da's geen lik, maar een eetsteen. Die vreten ze in 1 dag op.

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 13:47

Bij ons kregen ze altijd likstenen, maar die dingen aten ze óf in 1 dag op waardoor dus alles vies was of ze maakten hem eerst helemaal zacht en beten er dan de stukken vanaf zodat er stukken liksteen door de stal verspeird lagen óf ze gebruikten hem als scheurblok voor z'n nek Rolleyes
Geen likstenen meer voor onze knollekes Doei, doei ze krijgen nu af en toe wat mineralen door hun voer Vork
Doen ze het ook goed op


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Leliesan en 95 bezoekers