vraagje over mentuig

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

vraagje over mentuig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 17:55

Ik weet dat er al heel veel topics zijn geweest over zadelmarkt, maar ik heb even 1 vraagje over een specifiek tuig, namelijk: denken jullie dat het een goed idee is om dit tuig voor een welsh A pony te kopen bij zadelmarkt?

Afbeelding
Enkelspan tuig 408
25 mm. metalen delen van vernikkeld messing.
leverbaar in maten pony, shetland en mini Shetland


NORMAAL
399

NU
135

De eigenaar kan namelijk niet al te veel geld besteden aan een nieuw tuig, maar heeft wel nieuw tuig nodig. En aangezien we nog geen ervaring hebben met spullen van zadelmarkt, wil ik graag weten of dit jullie een beetje goed tuig lijkt.
Alvast bedankt voor jullie reacties!!


supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:58

Ik weet niet wat een normaal mentuig in de winkel kost, maar als dat rond de 300 euro ligt, dan zal deze wel redelijk goed zijn, aangezien de normale prijs van deze 399 euro is... maarik heb eigenlijk geen ervaring met zadelmarkt.

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 18:04

Van een foto af valt dat niet te zien, daarvoor moet je het leer in je handen hebben en kijken of het een goede kwaliteit is en goed gestikt. Ik zou zelf liever een goed tweedehands tuig kopen dan zo'n goedkoop nieuw tuig.

off-topic: wat een afgrijselijke foto met zo'n jongen in zwembroek op de bok.

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 18:06

ja, nu je het zegt ja! Ik had het niet eens gezien.. Staat die foto op de site? want dat zal de verkoop vast niet ten goede gaan!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 18:10

Ik vind het borsttuig veeeeeeeeel te dun. Verder kan ik weinig zien op die foto. Ik zou nog even verder sparen als ik jou was. Knipoog

_Simone

Berichten: 1634
Geregistreerd: 17-01-04
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 18:35

Percy schreef:
Van een foto af valt dat niet te zien, daarvoor moet je het leer in je handen hebben en kijken of het een goede kwaliteit is en goed gestikt. Ik zou zelf liever een goed tweedehands tuig kopen dan zo'n goedkoop nieuw tuig.

off-topic: wat een afgrijselijke foto met zo'n jongen in zwembroek op de bok.


Ja das waar, ik denk dat we het beste naar de winkel kunnen gaan om het leer te beoordelen.
Haha, en dat die jongen daar in zwembroek zit had ik nog niet eens gezien, hahaha, die staat zo op de site ja Haha!.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jusdepomme, kimmetje26, RoRo44 en 37 bezoekers