Maximum leeftijd keuring?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Maximum leeftijd keuring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 09:55

Wij (Letje, Zanne en ik) willen met onze oude pony nog 1 keertje naar de keuring. Het is een welsh K merrie. We hebben papieren van haar, alleen nog geen goed moment gehad om te kijken hoe oud ze onderhandt is Haha! Ze is nu tussen de 20 en 22 jaar oud.

Maar goed, mijn vraag is dus: mag zij op haar leeftijd nog naar de keuring? Ik zag vorig jaar een rubriek voor merries van 20 jaar staan..?

*\o/* *\o/*


bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 18:15

*schop*

*\o/* *\o/*

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:07

Je kunt nog best met die leeftijd naar de keuring hoor. Vorig jaar op de regionale keuring was ook een oudere Cobmerrie.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 19:45

Er zijn speciale 20+ rubrieken bij de welsh keuringen waar ze ook premie's krijgen en zelfs eventueel een uitnodiging voor Kootwijk.
Maar die worden niet overal gehouden, moet je even kijken naar het vraagprogramma (wat binnenkort wel zal komen) of het voor Noord in Tolbert of Stadskanaal is.

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 19:52

MarijeR schreef:
Er zijn speciale 20+ rubrieken bij de welsh keuringen waar ze ook premie's krijgen en zelfs eventueel een uitnodiging voor Kootwijk.
Maar die worden niet overal gehouden, moet je even kijken naar het vraagprogramma (wat binnenkort wel zal komen) of het voor Noord in Tolbert of Stadskanaal is.

Ja, dat dacht ik dus ook al te lezen vorig jaar in het boekje van Tolbert. Kon alleen het boekje niet vinden en wist het dus niet zeker

Maar lijkt me geweldig om met deze oude merrie naar de keuring te gaan. Het is nog een van de weinig welsh K merries met bijna alleen maar welsh bloed in zich. En ze kan nog lopen als de beste Haha!

*\o/* *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 bezoekers