Waar kun je prijzen vinden ANKY-lijn?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-01 16:15

Ik weet niet waar de prijzen staan van ANKYspullen. Zou ik graag ff willen weten...
Dankje!


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 16:34

In de winkel kijken of in het Divoza boek, daar staat een deel van de collectie in. Ik heb gisteren in het foldertje van de Anky lijn gekeken, maar daar stonden geen prijzen bij.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 16:48

ik geloof dat ze op ruitersportzaak.nl de prijzen hebben, maar dan wel in EURO (ik dacht al, lekker goedkoop Haha! )

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 17:12

divoza, en in ruiterwinkels, maar dat is duur Boos!
jammer maar oke *LOL*

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 09:08

De prijzen zijn toch waarschijnlijk overal hetzelfde? Ik wilde nl graag een deken. Maar wilde wel ff weten hoeveel armer ik dan ben! Verdrietig

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 11:19

In de bit stond een keer een advertentie dat de nieuwste deken uit was en die was iets van 400 gulden of duurder zelf nog, maar die was wel super. Wind en waterdicht, ook op de naden, perfecte afwerking enz.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 13:34

Waarom perse een anky-deken? Er zijn zat andere dekens die ook een zeer goede kwaliteit hebben. Ik zelf heb een bucas deken vrijwel zonder naden en wind en waterdicht.
Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik een beetje een vreemde bijsmaak krijg van topruiters of filmsterren die hun eigen kledinglijn ofzo gaan opstarten. Mij allemaal iets te commercieel.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 17:28

ik ben het helemaal met mirte eens!!!

en dan vragen ze er extra extra veel voor..

ik geloof best dat het betere kwaliteit is hoor maar ik geloof ook dat je voor de naam betaald!!

..... leeg .....

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 18:23

geen idee wat ze kosten maar tijdens de tentendagen in rotterdam was er volgens mij 40% korting op de ankylijn Koe

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 20:00

Ik was donderdag in de ruitershop (jaja, met anky kleding) en ik verbaasde me er echt over hoe apart dat materiaal was. Een heel dun fleece bodywarmertje, maar echt heel lekker warm, en lekker duur natuurlijk! Ik ga er denk ik toch eens wat van kopen, dan ik eens echt erover oordelen, ik heb veel goede verhalen gehoord.

Cowgirl

Berichten: 23718
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 20:13

Anky gebruikt Gore-Tex in haar spullen.
Dat is ook mega duur.
Maar ga eens kijken van het voorjaar in de wintersport uitverkoop. Daar hebben ze ook vaak Gore-tex spullen die dan wel eens afgeprijsd zijn.
Dan ziet die naam ANKY er niet aan vast dus scheelt het ook in prijs.
Maar ja kopen jullie Anky spullen omdat je het mooi vind? nuttig vind? of omdat het ANKY is.
Ik ben ook van mening dat er ook goede spullen zijn die prijsvriendelijker zijn.
400 piek voor een simpel dekentje, daar moet ik bijna een week voor werken en die beesten kosten al genoeg

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 20:43

Ik heb heel veel Anky spullen, maar eigenlijk niet voor mijn paarden, maar alleen kleding.
Ik koop het zeker niet voor de naam, want ik vind het een beetje genant, alsof je zo'n Anky fannetje van de Penny bent! Lips are sealed
Maar ik vind de spullen gewoon onwijze mooi.
Ik heb oa een rijbroek, een paar jasjes, twee giletjes en wat truitjes en truien van het merk. Ik vind het echt ideaal spul om mee te rijden. En het bedrag....ach...alles went. Eerst denk je...jezus wat duur. Maar na een paar aankopen zie je iets van 179,- en dan denk je...mwah, dat valt mee...
Maarre..als ik krapper bij kas zit koop ik niks hoor!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 09:35

Ik ben er nu achter dat ik zowat alles voor mijn paard al heb, dus ga ik maar verder met rijkleding. Ik wil dan wel gelijk kwaliteit, dus dan maar iets duurder. Ik vind de ontwerpen ook gewoon mooi. Voor mijn part was er rijkleding ontworpen door Coby van Baalen of door Herman Brood, als ik het mooi vindt en het zit gewoon lekker, dan wil ik daar best voor betalen en dan maakt het niet zoveel uit of het van Anky is of niet.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 10:22

Die spullen voor je paard heb ik nog nooit ergens gezien!
Ja, het zadel bij Divoza, maar ik ben heel tevreden met mijn KN.
Maar dekens ed??? waar????? Verward

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 10:26

Anky heeft hele mooie zweetdekens.
Even voor de mensen die denken dat je voor het merkje ANKY 300,- meer betaalt... alle truien en jassen en dekens enzo zijn van een aparte stof, de fleece truien is Polartec: dat is echt geweldig lekker spul. (In Amerika zijn gewone polartec dingen trouwens wel iets goedkoper) In de rijbroeken zit een soort supersterk spul, en de jassen ed is idd Gore-tex, dat is wind en waterdicht geloof ik.
Bij de sportzaak hebben ze dat soort spullen ook en daar is het ook erg DUUR Lachen Dus het is niet alleen het labeltje Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cheytjuh, Chinas, daiswees, Mitch_Beauty, nikolletje, petje86, xSimonee en 39 bezoekers