Hulsebos-zadel...alleen door HB op te vullen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Hulsebos-zadel...alleen door HB op te vullen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 12:35

Zoals de titel al zegt: moet een Hulsebos-zadel ALTIJD opgevuld worden door Hulsebos, of kan je het ook door een andere zadelmaker laten doen?

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:49

Aangezien je in Noord Holland woont zou ik dus gewoon lekker niet naar HB gaan. Die zitten in Apeldoorn, beetje ver rijden voor het opvullen.

Je kan bijv bij Ooteman terecht. Ik zelf ben bij Stubenitsky geweest in Heemskerk. Goede zaak!!!!

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:51

Iemand anders zou hem ook kunnen opovullen, maar weet je zeker dat je dit wilt Verward

Ik heb zelf ook een Hulsobos, maar van mij mag ook alleen Hulsobos hem opvullen.
Hij kan gelijk zien als hij het zadel komt halen, waar hij eventueel opgevuld zou moeten worden en of eventueel het zadel nog aangepast zou moeten worden.

Want een paard kan in bespiering groeien en daarom zou het zadel wel eens aangepast op moeten worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 13:15

Hulsebos is al heel lang weg uit [plaats]...volgens mij zitten ze nu nog meer naar het oosten...

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 13:17

Zitten in Emst (ligt tussen Vaassen en Epe)

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 13:20

skippy1 schreef:
Hulsebos is al heel lang weg uit Apeldoorn...volgens mij zitten ze nu nog meer naar het oosten...


ze zitten nu 15 min. van Apeldoorn vandaan in een onbekend gat wat niemand kent (Emst Schijnheilig ) dus kan je beter Apeldoorn zeggen, dat is de enige een beetje fatsoenlijke plaats daar in de buurt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 13:31

oh, dacht dat ze verder weg zaten, maar zitten dus in de buurt van [plaats]...handig dat ik dat weet, ga ik er mooi nog ns kijken...

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 16:48

Zoals ik al mailde. Ik heb zelf ook een HB en ben bij Stubenitsky in Heemskerk geweest. Super tevreden!!

Een zadel blijft een zadel. En je kan goed opvullen of je kan het niet. Dat heeft in mijn ogen niks te maken met dat HB zelf zijn eigen zadels moet opvullen.

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 21:43

M'n verzorgpony heeft ook een HB zadel en die wordt volgende week opgevuld. We laten het doen door HB en ze komen er helemaal voor naar hier (Zeeland) de voorrijkosten zijn 35 euro en het opvullen zelf is geloof ik ook 35 euro!!!