PAVO Total Supply? (of iets anders?)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yunyah

Berichten: 435
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Drenthe

PAVO Total Supply? (of iets anders?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 11:48

Omdat mijn weiland nogal kaal is in de winter en hooi niet alles bevat wat de paarden nodig hebben, en ze niet al teveel voer bij kunnen krijgen i.v.m. weinig beweging...Heb ik het voedingssupplement 'Total Supply' van Pavo gekocht. Een totale aanvulling.

Wie heeft er ervaringen met dit product? Want voordat ik het elke keer van mijn zakgeld ga betalen (moet namelijk zelf kopen en het is vrij duur) wil ik wel weten of dit daadwerkelijk een goede keuze is?
Of wat kan ik misschien beter gebruiken?


Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 11:54

Ik heb zelf geen ervaring met Pavo, heb wel een tijdje Max H bijgevoerd en daar was ik heel tevreden over.

The nights are long, but the years are short when you're alive

[ITP] Ode aan onze bijna 25-jarige Daisy

nokemi
Berichten: 1881
Geregistreerd: 03-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:16

gebruik het zelf ook en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben.
van andere pilletjes of poedertjes word mijn pony erg druk of een beetje shagerijnig,maar van dit spul niet.
de vacht enzo word er mooier van en ze zien er goed uit.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:17

Ik vroer compleet supplement van de Paardendrogist bij aan mijn oudje. Bevalt goed en is in verhouding goedkoper. Het Pavo Total Supply ook wel eens gekocht maar vond de pot te klein en was in verhouding duurder. Heb geen verschil kunnen merken bij mijn paard.
kijk eens op: www.paardendrogist.nl daar kun je prijzen vergelijken en ze hebben er ook een supplement in brokjesvorm dat is makkelijker bij te voeren in het weiland.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Neentje97 en 85 bezoekers