Verzekering, kliniek uit Belgie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Verzekering, kliniek uit Belgie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 10:57

Wellicht dat een bokker dit weet Knipoog Ik ben van plan om binnenkort foto's te laten maken van een voorbeen van mijn paard. Nu is het vervoer naar de kliniek voor mij niet al te simpel te regelen en vandaar ben ik dus via via aan het adres gekomen van een kliniek die foto's aan huis maken. Deze kliniek zit echter wel in Belgie. Ik vraag me nu dus af of de verzekering ook buitenlandse klinieken goedkeuren. Weet iemand dit toevallig?

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 12:01

Staat dit niet in je Polis, of in de voorwaarden?
Ik weet bij EFO of Amev bijv dat er een paar klinieken zijn in Belgiƫ waar je je paard mag laten behandelen, zodat alles wordt vergoed.
Of anders even bellen naar je verzekering?
Succes!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 12:13

ja hoor,althans dat denk ik.
bij ons was dat ook zo,mickey werd helemaal goed onderzocht en zijn verschillende foto's gemaakt,dat werd vergoed,maar we hadden mickey net eruit gehaald,dus toen was ze niet verzekerd.
maar zoals sym idd zeg,het is geloof ik maar bij een paar klinieken.

welke kliniek ga je trouwens?

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 13:37

Bel eens naar je verzekering. Ik denk dat zij meer duidelijkheid kunnen geven hierover dan wij. Zij kennen je polis en je voorwaarden, die kunnen wij niet weten.

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 14:08

Citaat:
Bel eens naar je verzekering.


Dat had ik al geprobeerd maar ik kreeg dus geen gehoor vanochtend Knipoog Ik was al van plan om straks eventjes te bellen maar ik zit ook op mijn werk dus zo makkelijk gaat dat niet altijd Knipoog Ik dacht ik kan het altijd vragen wellicht weet iemand het In mijn voorwaarden staat er volgens mij niks over, ik zag het in ieder geval niet staan.

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:10

hmm. denk wel dat dit een hele bekende of wel universitaire kliniek zal moeten zijn. Bosdreef is internationaal bekend dus die zullen wel aanvaarden denk ik. Denk echter niet dat deze aan huis komen.

horsepartner
Berichten: 23
Geregistreerd: 21-09-03
Woonplaats: voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 15:30

kijk eens op www.edigit.nl komen ook aan stal en het bedrijf zit in Etten-leur en word als het goed is vergoed door verzekering, maar dat kun na vragen bij je eigen verzekeringsmaatschappij.
succes !