Toch weer een Reelaervraag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flor

Berichten: 1040
Geregistreerd: 08-02-04

Toch weer een Reelaervraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 14:24

Ik weet het ik weet het ik weet het, er zijn al honderden Reelaer-topics, maar ik heb weer een andere vraag die ik dr nog niet tussen heb kunnen vinden. Zijn er hier mensen die vorig jaar in de 1e week van juli zijn geweest? En mensen die dit jaar gaan begeleiden?

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 14:41

nou dan heb je dus de zoekfunctie niet gebruikt nee.. Ja, ik ga dus begeleiden en sinESappel van bokt ook (naam kan verkeerd zijn) Hier is een tijdje geleden nog en topic over geweest..
En waarom wil je weten of er mensen in de eerste week van juli zijn geweest? Mssn ik wel.. zou t niet meer weten eigelijk.. Geloof dat ik er de eerste 3 weken was en de 7de..

Flor

Berichten: 1040
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-04 14:43

Jah natuurlijk heb ik de zoekfunctie wel gebruikt Lachen. Anders zou ik niet weten dat er zoveel topics waren. Tis meer wie dr in de 1e week was geweest. Maar goed, laat maar...

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 22:58

nou ik dus volgens mij.. Maar heb jij PK gedaan of JT, want van PK ken ik sowieso niemand meer, omdat ik die niet heb begeleid en van PK ken ik alleen de mensen eigelijk nog die in mijn JT zaten..
wanneer ga je? Ik ben er uhm.. 3de ? en 4de week.. 17 juli en die week erna iig... En sorry,was iets minder aardig eigelijk dan ik bedoelde, maar er zijn zóveel topics over reelaer..

Flor

Berichten: 1040
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 00:19

Trektocht Lachen heb ik gedaan. En jah, ik weet dat er al zoveel topics waren, maar dit was dus het enige wat ik dr niet tussen kon vinden, nl wie dr vorig jaar in die week waren geweest! Vond het gewoon wel interessant, maar goed, als het irritant is...

Flor

Berichten: 1040
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-04 01:35

Hmm ik weet inmiddels wel wie jij bent! En ik zat idd niet in jouw JT maar in de andere...

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-04 12:44

haha oke dan! Ik heb nog steeds geen idee wie jij bent, maar dat komt ook omdat je proefiel zo goed als leeg is geloof ik.. Ik zal eens gaan spitten op de groepsfoto's!
Welke week ga je dit jaar?

en je hebt dus dat andere topiu over reelaer ook al gevonden.. Dn dat bedoel ik dus.. Steeds dezelfde vragen: doen we veel rengalop, gaan wel veel langs de weg, hoe lang rijden we per dag, wat voor paarden zijn er etc.. en dit soort dingen zijn zooo makkelijk op te zoeken!
Maar jouw vraag.. geen idee.. voor zover ik weet zijn er geen bokkers geweest die eerste week, maar ik wist dus ook niet dat ji een bokker was.. Hmmz.. gezien je aantal berichten ben je dan waarschijnlijk ook nog niet zo lang...

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 19:16

Ik weet niet of je al aangemeld ben op http://groups.msn.com/staltreelaer zo niet zou ik dat een doen dan kan je ook nog je foto's van vorig jaar derop zette en natuurlijk kan je dan kijken of der mensen opzitten die in jou week waren geweest. Ik ga trouwens ook begeleiden dit jaar in week 3 en 4 *3= 18 toto 24 en 4 is 25 tot 31*

ariekkie

Berichten: 896
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Klaaswaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 21:49

heey ik ben vorige jaar meegegaan op trektocht.!! de 1ste week!!