Leisure Mix - Dodson & Horrell

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Leisure Mix - Dodson & Horrell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 20:57

Ik ben op dit moment een overstap aan het maken naar het voeren van de nieuwe Leisure Mix van Dodson & Horrell en ben benieuwd wie dit ook voert?
Aangezien Lars nog niet geheel alleen op Leisure staat, merk ik nog niet heel erg veel verschil, maar ik hoorde van iemand die het al een paar weken voerde dat haar paarden het er erg goed op doen en dat je ze ziet opknappen.
Hebben jullie ook al ervaringen hiermee?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 21:04

Ik voer het Ewald ook. Hij is er ten eerste heel gek op en zit veel beter in zijn vacht, geen bultjes meer (wrsch eiwit bultjes). Voor mij reden genoeg om het te voeren. Hij is nog nooit zooo gek geweest op voer, zoals hij op dit is. Ik voer het trouwens in combinatie met Fiber P

pmarena

Berichten: 48110
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 21:29

Ben niet nieuwsgierig ofzo , maar hebben ze ook een website ,
waarvoor hebben jullie dat voer gekozen , en wat kost het per zak ? Tong uitsteken

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-04 21:55

http://www.dodsonhorrell.com
Ik wilde een voer wat beter bij Lars paste dan wat ik nu voer en dit werd me aangeraden door de fouragehandel waar ik altijd kom. Ze voeren het zelf ook aan hun fjorden. Het heeft een hoog gehalte aan olie en vezels en een hoge voedingswaarde, maar bevat daarintegen geen haver. Het is geschikt voor sobere paarden die normale tot lichte arbeid verrichten.
Een zak van 20 kg kost EUR 11,50