vraagje voor mensen met een verzorgpaard!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

vraagje voor mensen met een verzorgpaard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 20:41

hey hey

ik rij al ongeveer 5 jaar een welsh van aan vrouw. Dit welshje is 29 jaar. Sinds precies een jaar rij ik voor haar ook een friese merrie. Zij is 11 jaar. Veel mensen kennen mij op stal als: het setjes-tick-kind (ahah, klinkt wel leuk toch!) en die alles voor de paarden koopt.

nou mijn vraag:

kopen jullie ook veel (lees: erg veel) voor jullie verzorgpaardjes?

Ik wel! Hoe kom ik hier vanaf? Nouja, 1 voordeel hoef niks meer te kopen als ik een paardje koop (nouja, bijna niks meer, zolang ze dekjes passen van full dres. en alles verder full!)

gr eer


Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:48

Ik heb nu een eigen paard, maar toen ik nog wel een verzorgpaard had kocht ik er ook alles voor. Had zelfs een eigen zadel voor die pony gekocht! Ze had zelfs 3 hoofdstellen van mij en nog veel meer. Ik vind het echt niet raar, zo laat je juist zien dat je er echt serieus mee bezig bent!
En als je ooit een eigen paard koopt heb je vast alles al, zo ging het bij mij ook. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:55

ik kocht/koop nog steeds voor alles mijn verzorgpony..mede doordat de eigenaresse er niets mee doet en die ouders geen verstand van paarden hebben..halsters/hoofdstellen en ik leer kindjes op Roosje rijkden..hartstikke eleuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 20:56

voorheen kocht ik altijd vrij veel voor mn paardje. dat was een paardje dat ik ook al een hele tijd deed. nu is het eigenlijk wel wat minder, dit paard heeft alles al!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 21:02

Ja hoor, dat doe ik ook.