Paard met bemerking gekocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Denise_Storm

Berichten: 2369
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Paard met bemerking gekocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 20:31


Storm in de Lente: [ITP] Storm in de lente: bloesemdroom komt uit!
http://www.swiffershoeve.nl - Dierenopvang bij ziekte van dier en mens
Haflinger Storm B+13 L1+5


zacharyhill

Berichten: 1603
Geregistreerd: 31-08-08
Woonplaats: zeeuws vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 21:06

Afbeelding
Dit was mijn schimmel merrie ze leeft niet meer, maar haar hield ik schoon met betadineshampoo en verder lekker poetsen.
Afbeelding
Bij deze moet ik het nog uitvinden die is wat viezer dan mijn merrie. Ik heb dit paard in stalling hij is van een vriendin van mij. Maar dat is een klusje voor de zomer lekker poetsen en verder niet te veel aan doen als accepteren dat hij niet mooi wit is.

Maar je hebt een prachtig paard ookal is hij wit :D

Hedy mijn meisje, mijn witte, mijn oude doos voor altijd in mijn hart. Roweentje samen met je moeder nu een sterretje aan de hemel.
Dag Sandy, dag meisje rust zacht, dag Sauron mijn maatje nooit meer met jou de beestjes voeren

daffie1986
Berichten: 4323
Geregistreerd: 26-04-05
Woonplaats: Southland, Nieuw-Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 21:09

Maflinger_S schreef:
Ik snap trouwens niet dat je dit paard niet terugbrengt. Hier is niet eens sprake van een verborgen gebrek. Als je geen poep in je ogen hebt, zie je toch gelijk dat dit paard een bemerking heeft?


Misschien is TS wel kleurenblind?

Ja TS dit is dus de reden waarom je een verkoper of dierenarts nooit op zijn/haar blauwe ogen moet vertrouwen. Heel veel sterkte.

Nikkay

Berichten: 506
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 21:12

Gefeliciteerd met je prachtige paard! Wit is wel een leuke uitdaging, toch? :D

Volg mijn avontuur op Youtube!

https://www.youtube.com/@nikkydegraaf

eventueel

Berichten: 308
Geregistreerd: 24-03-16

Re: Paard met bemerking gekocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-19 21:49

Hahaha Denise Storm, moet ik hem eerst sederen, hij schrikt al van zijn eigen schaduw _/-\o_ .

En onderhand heb ik inderdaad wel geleerd dat je toch écht bij je eigen dierenarts moet laten keuren. Dat zegt iedereen ook altijd, maar ja, eigenwijs hè.... ( nee hoor, ik ben diepgelukkig met mij dierenarts, maar over deze was ik ook zeer te spreken!) Op het keuringsrapport staat overigens grijs, geldt het dan niet als verborgen gebrek?

ikke

Berichten: 37524
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 21:55

eventueel schreef:
Hahaha Denise Storm, moet ik hem eerst sederen, hij schrikt al van zijn eigen schaduw _/-\o_ .

En onderhand heb ik inderdaad wel geleerd dat je toch écht bij je eigen dierenarts moet laten keuren. Dat zegt iedereen ook altijd, maar ja, eigenwijs hè.... ( nee hoor, ik ben diepgelukkig met mij dierenarts, maar over deze was ik ook zeer te spreken!) Op het keuringsrapport staat overigens grijs, geldt het dan niet als verborgen gebrek?

Nee, dat is onkunde van die dierenarts. Het is toch overduidelijk zwart-roan!

Een verborgen gebrek van de dierenarts dus.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info


friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 18:16

ha ha heel veel plezier met jullie witte paard. Vervelen hoef je je niet meer. Er valt altijd een paard te poetsen.
Heel veel veilige km's. Leuk paard.

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. Te huur 6 persoons vakantiehuisje aan visvijver en leuke omgeving zie: www.fanerberveld.webnode.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: herous en 85 bezoekers